- 27 940 – 32 940 Kč
- Plný úvazek

Yusen Logistics, založená v roce 1955, je globální logistická společnost pro dodavatelský řetězec, která poskytuje námořní a leteckou přepravu nákladů, skladování, distribuční služby a řízení dodavatelského řetězce – hladce propojenou sadu řešení dodavatelského řetězce, která přináší vynikající hodnotu, spolehlivost a odborné znalosti.
Neustále vyvíjíme způsoby, jak poskytovat efektivní logistická řešení, která přidávají hodnotu vašemu podnikání.
Hledáte novou pracovní příležitost? Jste zkušený řidič VZV a líbilo by se Vám pracovat v prostředí logistického skladu, který navazuje na automotive výrobu? Nyní hledáme nové kolegy, kteří by se rádi stali součástí našich týmů v logistických provozech v Ovčárech u Kolína.
Náplň práce obnáší řízení VZV, vykládku a nakládku plných i prázdných obalů, manipulaci s plachtováním návěsů, práci se skenerem a čtečkou.
Nabízíme úvodní zaškolení do interních procesů a případně obnovu platnosti průkazu řidiče VZV.
Našim zaměstnancům poskytujeme pracovní smlouvu do kmenového stavu (budete naším zaměstnancem, ne agenturním), 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky zaměstnavatelem (100 Kč/směna), příspěvek na dopravu (40 Kč/směna), kafetérie (500 Kč/měsíc) a další benefity.
Pracujeme v třísměnném pracovním provozu od pondělí do pátku – týden ranní 6:00 – 14:00, týden odpolední 14:00 – 22:00, týden noční 22:00 – 06:00. (1. noční začíná v neděli večer)
Nástupní mzda je u nás 26 000 Kč hrubého (fixní složka mzdy) + 2 600Kč (variabilní složka mzdy) + příplatky dle zákoníku práce (noční směny, přesčasové směny).
Hrubá mzda včetně všech příplatků a benefitů se při nástupu pohybuje kolem 33 000 Kč měsíčně, po zkušební době a úvodním zapracování můžete mít mzdu 35 000 Kč měsíčně a po úplném zapracování až 38 000 Kč měsíčně.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.