- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš zkušenosti s aplikací, údržbou a analýzami ERP systému? Jsi ochoten naučit se případně nový systém a rozumíš procesům ve výrobní firmě? Pak jsi náš člověk!
Do české výrobní společnosti se sídlem v Bohumíně, hledáme správce ERP systému. Pracují s MS Dynamics 365, ale jeho znalost není podmínkou. Kromě stabilního týmu a mezinárodního prostředí, ti nabídneme možnost učit se novým technologiím, zajímavé benefity a příležitost se dále vzdělávat.
✔ analýza stávajících procesů
✔ zavádění a údržba firemních aplikací v prostředí Microsoft Dynamics 365 - primárně řízení výroby, prodeje, skladu, údržby (Supply Chain Management)
✔ tvorba efektivních řešení pro obchodní i výrobní střediska společnosti
✔ komunikace s uživateli ohledně jejich požadavků a poskytování podpory
✔ budování a údržba Dynamics 365
✔ komunikace s kolegy i poskytovatelem služeb
✔ SŠ/VŠ vzdělání ideálně v IT
✔ praxi na obdobné pozici
✔ znalost práce s firemními daty
✔ zkušenosti s ERP systémy, Office 365, Teams, SharePoint
✔ znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
✔ ochota k občasnému cestování i do zahraničí
✔ komunikativnost, vstřícnost a ochota pracovat v týmu
✔ proaktivní přístup, chuť nalézat řešení
✔ ochota k dalšímu vzdělávání a rozvoji
✔ pružnou pracovní dobu
✔ podporu stávajícího týmu
✔ stabilitu a jistotu zaměstnání
✔ zázemí dynamické a perspektivní společnosti
✔ práce v přátelském a kreativním týmu
✔ práce s moderními prostředky Microsoft v cloudu
✔ průběžné technické a jazykové vzdělávání
✔ možnost cestování
✔ dovolená 5 týdnů
✔ odměna před Vánoci
✔ příspěvek na stravné v závodní jídelně
✔ Cafeteria systém
✔ odměna při pracovním jubileu
✔ možnost bezplatného využití služeb podnikového právníka
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.