- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Správa docházky zaměstnanců v SAP, evidence nepřítomnosti
Příprava podkladů pro zpracování mezd centrály v Německu
Měsíční reporting dat
Evidence a kontrola odpracované doby agenturních zaměstnanců + schvalování faktur
A1 – oznámení
Správa kmenových dat v SW
Nábor kmenových zaměstnanců, inzerce, aktivní vyhledávání, sociální sítě
Pracovněprávní dokumenty
Hlášení a záznam pracovních úrazů
Administrativní úkony v rámci HR oddělení, podpora HR vedoucí
POŽADAVKY
ukončené SŠ vzdělání
výbornou znalost NJ
ochotu učit se novým věcem
pečlivost, diskrétnost a zodpovědnost
uživatelskou znalost MS Office, SAP R/3
znalost ZP, znalost německé legislativy ZP, zákon o sociálním zabezpečení výhodou
NABÍZÍME
perspektivní zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti
práce na projektech pro centrálu v Německu
možnost zvyšování kvalifikace, jazykové kurzy
dotované závodní stravování
doprava z/do Plzně a okolí firemním mikrobusem zdarma / příspěvek na dopravu
kvartální prémie
Vánoční prémie (50% z platu)
25 dní dovolené
Interní náborová prémie
Příspěvek na penzijní připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?