- 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Společnost OKULA Nýrsko a.s. aktuálně hledá kandidáta na pozici: Key account manager. Pokud jste komunikačně silný týmový hráč se zájmem o podnikový růst a ochdoní strategie, pak jste tím správným člověkem do našeho týmu!
● Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
● Pravidelná komunikace se současnými zákazníky
● Rozvoj prodeje a obchodních vztahů se zákazníky
● Zodpovědnost za výsledky ve svěřeném segmentu zákazníků
● Marketing, servis a propagace společnosti u zákazníka
● Řízení činností ve firmě při zavádění nových výrobků jako zástupce zákazníka
● Pravidelné přezkoumání požadavků zákazníka
● Obchodní a manažerské zkušenosti
● Orientace na trhu zpracování plastů výhodou
● Výborné komunikační a prodejní dovednosti
● Reprezentativní vystupování a vyjednávací schopnosti
● ŘP skupiny B
● Znalost AJ na pokročilé úrovni (znalost NJ výhodou)
● Pokročilou znalost práce na PC

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.