- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Staňte se klíčovým hráčem v dynamickém světě HR v Chebu, kde se spojuje projektové řízení s inovativními strategií náboru, a pomozte nám posunout naši pobočku do nových výšin díky vaší schopnosti identifikovat a uspokojit potřeby našich klientů.
Vaším úkolem bude úzce spolupracovat s rozmanitým spektrem profesionálů, včetně personalistů, personálních manažerů, vedoucích výrob a jednatelů firem, a stát se tak nepostradatelným článkem v řetězci, který se stará o efektivní řízení projektů v oblasti HR. Budete vynalézat a implementovat náborové strategie, které nejenže splní vysoké standardy našich klientů, ale také přispějí k dlouhodobému růstu naší pobočky tím, že budete hledat nové a inovativní způsoby spolupráce.
V rámci své role se budete aktivně podílet na identifikaci potřeb klientů, což znamená nejen porozumění jejich stávajícím problémům, ale také předvídání budoucích výzev.
Budete mít prostor pro kreativitu, abyste mohli uplatnit svoje zkušenosti z personalistiky nebo personální agentury.
Zodpovědnost za dodržování legislativy bude rovněž součástí vašeho pracovního portfolia, což znamená, že budete hrát klíčovou roli při zajišťování souladu a etickou spoluprací napříč všemi úrovněmi našich klientských interakcí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?