- 29 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
Již více než 20 let se zabýváme prodejem nových skladových kontejnerů, obytných a sanitárních buněk především do zemí Evropské unie a hlavně České republiky. Také více než 17 let vlastníme stále se rozšiřující nájemní park skladových, obytných a sanitárních kontejnerů.
Do našich služeb zákazníkům patří také opravy kontejnerů, nebo zpětný odkup.
Komunikace se zákazníky, zpracovávání poptávek, tvorba cenových nabídek a objednávek v programu POHODA, poptávky a zajišťování dopravy, komunikace a oslovování dodavatelů, fakturace, zapisování a kontrola přijatých faktur, kontrola a urgence neuhrazených faktur, správa e-shopu (ceny, dostupnost, popisky), skladová evidence, fakturace POHODA.
ukončené středoškolské vzdělání
znalost AJ (komunikace v AJ není každodenní)
znalost práce na PC
výhodou znalost POHODY
výhodou je technická znalost výkresů
samostatnost, komunikativnost a profesionální vystupování
pečlivost, spolehlivost a loajalita,
aktivní a odpovědný přístup k práci
praxe výhodou
zázemí stabilní české společnosti, která působí na trhu již přes 20 let
odpovídající finanční ohodnocení a jistotu výplaty mzdy
příjemné pracovní prostředí
motivující finanční ohodnocení dle dosažených zkušeností
Mikulášské prémie
příspěvek na stravování
rozmanitou a zajímavou práci
parkování pro zaměstnance
možnost zajištění objednávky obědů
firemní akce
Nástup ihned, nebo dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?