Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Business Analyst Manager with English

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Are you ready for a new and exciting challenge? We are looking for an experienced Business Analyst Manager to join an international fast paced environment – HR services!!! Due to lots of growth within the company´s business, we are looking for somebody to really make an impact in this role. As a Business Analyst Manager you will focus on getting the most out of other critical thinkers and support a rapidly growing and dynamic business. You will achieve this through cooperation with support and operations teams to solve challenging pain points and building metrics dashboards which enable the business to track service performance against agreed targets. Responsibilities: - Lead the Business Analyst team - to drive accurate business decision making. - Design, implement, and support KPIs for HR Services. - Recognize and adopt best practices in reporting and analysis: data integrity, test design, analysis, validation, and documentation. - Use Data Warehouse to explore new opportunities to support the business (Oracle SQL, Microstrategy). - Perform data-mining and analysis using tools to identify trends and recommend opportunities for improvements. - Respond to high priority requests from senior business leaders. - Deliver regional level reports as required both quantitative and qualitative, to analyze service demand against service capacity and identify opportunities to improve performance. - Work in partnership with the HR Services to build technical solutions that support automation and streamlining of HR Services processes. REQUIREMENTS: - Bachelor’s degree in Business, Engineering, or other quantitative fields such as Mathematics, or Statistics or equivalent experience. - Fluency in English - 3+ years’ experience in an analytical role - Proven track record of managing a team - Experience creating tools and models to interpret and analyze large data sets and communicate results to business leaders. - Technical Expertise and in-depth knowledge of planning and analysis tools - Advanced computer literacy - strong proficiency in Microsoft Excel and PeopleSoft, or similar HR systems - Personable but also proactive and driven in their work - vibrant person with energy and enthusiasm - Outstanding communication and presentation skills – be able to present the outputs - Excellent analytical and quantitative skills BENEFITS: - 5 weeks of paid holiday - Competitive salary - Unlimited period contract - Relocation package - Benefits and employees discounts - Multisport card - Public transportation reimbursement - Home office – 2 days per month - Life insurance - Contribution towards pension insurance - Continues education - Language courses - Working in an international environment - Teambuilding activities
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • CALPRA s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • ...
včerejší

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., CALPRA s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Manuvia Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Neztrácej čas s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Crocogarden z.s., Coweo Technologies s.r.o., Lagerris a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Braník, Praha 8 - Karlín, Praha 7 - Holešovice, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Krč, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 2 - Vinohrady, Praha 1 - Nové Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

auto benefit business data den home office HR IT manager Microsoft Most náplň práce Office partner práce reporting role sport system teambuilding automat computer design employee limit model náplň PR priority proces profi region report test trend

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena