- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Monkey´s Gym, moderní tělocvičny pro předškolní děti, hledají dynamické a spolehlivé recepční/lektorky/lektory pro dlouhodobou spolupráci. Jsme na trhu již od roku 2012, máme vlastní tělocvičny na 4 místech v Praze.
Specializujeme se na pohybovou průpravu u dětí od 6 měsíců do 7 let. Našim cílem je budovat v dětech lásku k pohybu a ke sportu. Cvičíme se dětmi podle vlastní odborné metodiky, do které vás rádi zaškolíme. Na našich recepcích pak poskytujeme kompletní klientský servis rodičům i dětem.
Pracovní prostředí je u nás skutečně pozitivní - plné dětského smíchu a energie.
V současné době doplňujeme tým o kolegy/ně na kombinovanou pozici lektor/ka / recepční. Na této pozici budete vykonávat jak činnosti spojené s vedením lekcí tak i administrativně/provozní práce na recepci. Tato pozice je u našich kolegyň a kolegů velmi oblíbená pro svoji dynamiku a pestrost.
Dopolední směny probíhají v časech 8:30-13:00, odpolední v časech cca 15:00 - 19:00, víkendové v rozsahu cca 1x za 14 dní. Plánování směn je možné dle vašich časových možností s tím, že je pro nás důležitá oboustranná garance dohodnutých směn vždy na období jednoho semestru.
V případě zájmu je možné úvazek rozšířit i na celé dny nebo dle dohody. Jsme v tomto ohledu velmi flexibilní a rádi se dohodneme na režimu, který vyhovuje oběma stranám. Prázdninový režim práce lze přizpůsobit Vašim potřebám.
Pokud jste týmový hráč s nadstandardním klientským přístupem a citem pro dětské potřeby, pak hledáme právě vás!
V případě vašeho zájmu, zašlete prosím životopis s uvedením vašich zkušeností s prací s dětmi, přesnými časovými možnostmi a ideálně fotografií. Přiložte také motivační dopis, abychom lépe pochopili, proč jste si vybrali pozici právě v naší společnosti.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.