- 33 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charakteristika pozice
Zodpovědnost za přípravu a průběh mediálních kampaní v závislosti na charakteru propagovaného projektu
Vystupování jménem MG v médiích, domlouvání konkrétních výstupů pro tisk, rádia, televize atd.
Komunikace s novináři, udržování dobrého vztahu s novináři na základě osobních kontaktů, nabízení materiálu pro vlastní články a pořady jednotlivým redakcím
Získávání mediálních partnerů a zodpovědnost za uzavírání a plnění smluv o mediálních partnerstvích
Aktivní vyhledávání mediálních kanálů vhodných k propagaci MG
Tvorba a udržovaní kvalitního seznamu novinářů
Příprava tiskových zpráv, rozesílání tiskových zpráv médiím
Příprava tiskových konferencí, zodpovědnost za průběh tiskových konferencí
Dohlížení nad podobou textů, kterými se MG prezentuje na veřejnosti (úroveň, jazykový styl, grafická úprava)
Vyhodnocování mediálních kampaní a jejich účinnosti
Podílení se na tvorbě internetových stránek MG, zodpovědnost za prezentaci materiálů určených pro média na webu MG
Podílení se na prezentaci MG na sociálních sítích, zodpovědnost za prezentaci mediálních výstupů MG na sociálních sítích
Zodpovědnost za přípravu textů pro tiskoviny, letáky a další propagační materiály MG
Tvorba dalších textových podkladů souvisejících s činností MG
Poskytování vizuálních podkladů médiím (foto, video), zodpovědnost za kvalitu a úroveň vizuálních materiálů, kterými se MG prezentuje v médiích a na veřejnosti
Pomoc při přípravě a realizaci projektů, kampaní a fundrasingu, pomoc při přípravě akcí, jejich mediální zajištění, pomoc při hledání fundrasingových strategií
Podílení se na přípravě a realizaci propagačních kampaní výstav a akcí MG
Podílení se na administrativě oddělení marketingu (vyřizování smluv, objednávek, faktur, vyúčtování, reportování atd.)
Kvalifikační předpoklady a požadavky
Předpoklady pro vznik pracovního poměru
Věk minimálně 18 let
Způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
Náležitost přihlášky
Strukturovaný životopis s fotografií
Motivační dopis
Souhlas se zpracováním osobních údajů
Přihlášku zašlete do 15. 2. 2022, a to elektronicky na adresu e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravování, sickday, služební telefon
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?