Travel & Expenses Administrator with French

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you looking for part time? ARE YOU STAYING IN PRAGUE AND LOOKING FOR JOB WHERE YOU CAN USE YOUR LANGUAGE SKILLS ENGLISH AND KNOWLEDGE OF AP PROCESSES?

If you're looking to gain experience in shared services center, use foreign languages and work in an international company, we have an opportunity for you.

As a T&E Administrator you will have a varied agenda including:

  • Maintaining Travel and Expense policy vhile working in various channels
  • Terminating and ordering of the credit cards
  • Identify and support continuous payment process improvement opportunities
  • Participation in special projects
  • Reporting activities, preparation of payment related reports, documentation and period-end-delivery for both internal and external purposes for all company codes in scope.
  • General ad-hoc activities related to this role, required by your manager

In addition to mastering all of these valuable skills, you will be able to develop a range of soft skills needed for this profession including advanced communication and interpersonal skills, excellent organisation and team-work.

Duration: contract for a definite period

REQUIREMENTS:

  • Advanced English and French (will be used in both written and spoken form)
  • Effective communication skills, verbal, written
  • Previous, at least 1 year experience with AP processes
  • Understanding of accounting processes is necessary
  • SSC experience as advantage
  • Ability to organise time and tasks and prioritize
  • Solution-oriented personality
  • Concur, MS Excel experience advantage

BENEFITS:

  • Flexible working hours

Further to this they will also provide:

  • A fun, challenging, fast-paced but supportive environment
  • Opportunity to develop and progress within the company
  • Opportunity for further academic training
  • Opportunity to participate in innovation programmes which recognise and reward new ideas

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 31 160 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Pojišťovna VZP, a.s. | Pojišťovna VZP, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 27. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
PRESS - HAMMER, s.r.o. | PRESS - HAMMER, s.r.o. | Mnichovo Hradiště Mnichovo Hradiště
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. října
A-JOBS GmbH | A-JOBS GmbH | Rakousko Rakousko
  • 1 600 – 1 750 €
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
A-JOBS GmbH | A-JOBS GmbH | Rakousko Rakousko
  • 1 500 – 1 700 €
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
A-JOBS GmbH | A-JOBS GmbH | Rakousko Rakousko
  • 1 400 – 1 500 €
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
A-JOBS GmbH | A-JOBS GmbH | Rakousko Rakousko
  • 1 550 – 1 650 €
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
F-communication s.r.o. | F-communication s.r.o. | Horažďovice Horažďovice
  • 16 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., Delirest services s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Broker Investment, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., Česká spořitelna, a.s., eDO finance, a.s., Twisto payments a.s., Česká pošta, s.p., Partners Financial Services, a.s., McDonald's ČR spol. s r.o., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o., Zakládání staveb,a.s., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Institut klinické a experimentální medicíny, SWORP a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Jitka Poláková, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, ManpowerGroup s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Louda Auto a.s., 21 Consult Group s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Experting spol. s r.o., Městská část Praha-Libuš, JOBSTART s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Metrostav a.s., HVLD Management s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Pojišťovna VZP, a.s., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, JISTU recruitment s.r.o., Bageterie Boulevard, Bitria s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Projektový / projektová manažerka, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Štěrboholy, Praha, Celá ČR, Karlín, Praha, Jinonice, Praha, Libeň, Praha, Modřany, Praha, Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Chodov, Praha, Krč, Praha, Vršovice, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Holešovice, Praha, Malešice, Praha, Hlubočepy, Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Horní Počernice, Praha, Kamýk, Praha, Staré Město, Praha, Vysočany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

agenda
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC