- 17 200 – 19 700 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Baví Vás obchod, máte prozákaznický přístup a jste technicky orientovaný typ? Pak hledáme právě Vás! Pohybujeme se v oblasti stavebních a těžebních strojů, specializujeme se na dodávky dílů, příslušenství a servisu jejich pracovních částí a podvozků. V podstatě budete pravou rukou našeho obchodního zástupce, což je pozice, kterou postupem času můžete vykonávat i Vy! Náplní práce je převážně komunikace s našimi klienty a hledání řešení pro jejich potřebu, příprava nabídek a dohled nad realizací zakázky. Komunikovat budete převážně písemně, telefonicky - občas i osobně na naší pobočce. Pozice je vhodná jak pro odborníky s praxí, tak pro šikovné juniory/absolventy, kteří mají aktivní přístup k práci.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: obchodník, obchodní zástupce, obchodní asistent, administrativní pracovník, asisten administrativy, asistent obchodu, technický obchodník, technický obchodní zástupce, servisní technik ...
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.