- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co Vás čeká?
Podpora ředitele závodu
Denní organizace diáře, plánování schůzek
Zápisy z porad, jejich organizace, příprava podkladů
Agenda služebních vozidel
Korespondence
Organizace eventů, pracovních výročí
Úzká spolupráce s personálním oddělením
Zajištění provozu kanceláře (objednávání kancelářských potřeb apod.)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Pozitivní a aktivní přístup
Komunikativnost, diskrétnost, asertivita, multitasking
Aktivní anglický jazyk (slovem a písmem)
Praxe na obdobné pozici
MS Office na velmi dobré úrovni (Word, Excel, Power Point, Outlook)
ŘP sk. B

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.