Projektový manažer se zaměřením na LEAN – Buďte tím, kdo posouvá věci kupředu!

Libeň, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Jsme světová jednička v oblasti bezpečnostních a logistických služeb, zejména pak ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. V ČR stále expandujeme a aktivně investujeme do technologických inovací. Nyní do našeho týmu hledáme osobnost, která má chuť podílet se na zajímavých a klíčových projektech a která má energii věci měnit.

Hledáme zkušeného Manažera projektů, který bude hrát klíčovou roli v řízení strategických projektů naší společnosti. Osobnost, která má ráda výzvy a vášeň pro optimalizaci procesů. Pokud umíte efektivně řídit firemní projekty a máte rádi neustálé zlepšování, určitě se nám ozvěte.

Vaše role a odpovědnosti:

Projektové řízení:

  • Řízení lokálních i globálních projektů od počátku po jejich úspěšné uzavření.
  • Zodpovědnost za harmonogram, rozpočet a rizika projektů.
  • Spolupráce na výběrových řízení a smluvním zabezpečení projektů.
  • Monitoring a reporting průběhu projektů klíčovým stakeholderům.
  • Řízení změn a zajištění dodržování stanovených cílů.
  • Vytváření a aktualizace standardů, metodik a postupů pro efektivní řízení projektů.

LEAN a neustálé zlepšování:

  • Řízení a realizace LEAN transformace napříč organizací.
  • Analyzování procesů a identifikace oblastí ke zlepšení ve spolupráci s provozními manažery.
  • Implementace LEAN principů s cílem zvýšit efektivitu a snížit plýtvání.
  • Školení a mentoring zaměstnanců v oblasti LEAN metodologie.
  • Podpora a budování kultury kontinuálního zlepšování.
  • Spolupráce s managementem na strategických iniciativách v oblasti LEAN.

Proč se stát součástí naší společnosti?

  • Budete mít možnost ovlivňovat strategii společnosti a podílet se na jejím růstu.
  • Nabízíme možnost osobního a profesního rozvoje a příležitost realizovat inovativní projekty v oblasti efektivity a LEAN transformace.
  • Samozřejmostí je flexibilní pracovní doba a možnost hybridní práce (1 den home office).
  • Perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, která je lídrem na českém i celosvětovém trhu, a nabízí stabilitu a zázemí.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou na plný úvazek.
  • Atraktivní balíček benefitů, který zahrnuje: 5 týdnů dovolené; zajímavý stravenkový paušál; firemní akce, které posílí týmového ducha a přinesou zábavu; jazykové a vzdělávací kurzy pro neustálý růst a rozvoj; Cafeterie s širokou nabídkou benefitů na míru; příspěvek na penzijní připojištění pro Vaši budoucnost; možnost občasné práce z domova pro lepší work-life balance; zprostředkování karty Multisport pro aktivní životní styl; možnost využití firemní karty do ZOO Praha pro rodinné výlety; partnerské slevy; služební notebook a mobilní telefon.

Co od Vás očekáváme?

  • Vysokoškolské vzdělání (ideálně ekonomického/technického směru).
  • Min 5 let zkušeností na obdobné manažerské pozici, anebo 10 let praxe v expertní roli
  • Výborná orientace v projektovém a procesním řízení a managementu rizik.
  • Znalost anglického jazyka na úrovni C1.
  • Výborná znalost MS Office.
  • Certifikace v oblasti Leans Six Sigma.
  • Znalost projektové metodologie ITIL, Prince2, Agile, certifikace v rámci projektové řízení (např. PMP) výhodou.
  • Znalost principů řízení kvality a kontrolních mechanismů.
  • Znalost finanční analýzy a hodnocení návratnosti investic (ROI), orientace ve finančním controllingu, obecný přehled v oblasti SOX.
  • Flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, zodpovědný přístup a týmovou spolupráci, které jsou klíčové pro úspěch v této roli.

 

Pokud jste se v tomto popisu našli, neváhejte a přihlaste se!

Těšíme se na spolupráci s Vámi.

Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

2H Service s.r.o. | 2H Service s.r.o. | Praha Praha
  • 29 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. listopadu
Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
GESTAMP LOUNY s.r.o. | GESTAMP LOUNY s.r.o. | Žatec, Louny Žatec, Louny
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
Schäfer - Menk s.r.o. | Schäfer - Menk s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. února
SCHOTT CR, s.r.o. | SCHOTT CR, s.r.o. | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. června
innogy Česká republika a.s. | innogy Česká republika a.s. | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. února
STRATOS.INF.CZ s.r.o. | STRATOS.INF.CZ s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
FNZ (EUROPE) DESIGNATED ACTIVITY COMPANY, odštěpný závod | FNZ (EUROPE) DESIGNATED… | Brno Brno
  • do 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. března
VIETTASTY s.r.o. | VIETTASTY s.r.o. | Brno Brno
  • 20 800 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. března
SÝKORA - Transport s.r.o. | SÝKORA - Transport s.r.o. | Brno Brno
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. března
FUKA TRANSPORT, s.r.o. | FUKA TRANSPORT, s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • do 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
Dětský diagnostický ústav, dětský domov se školou, středisko výchovné péče, základní škola a školní… | Dětský diagnostický ústav,… | České Budějovice České Budějovice
  • 36 000 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
FUKA TRANSPORT, s.r.o. | FUKA TRANSPORT, s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • do 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
BAJUSZ, s.r.o. | BAJUSZ, s.r.o. | Bystřice, Frýdek-Místek Bystřice, Frýdek-Místek
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
SAULE PRAHA CZ s.r.o. | SAULE PRAHA CZ s.r.o. | Zvole, Praha-západ Zvole, Praha-západ
  • do 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. března
Hotel Bajkal s.r.o. | Hotel Bajkal s.r.o. | Františkovy Lázně Františkovy Lázně
  • 35 000 – 39 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. března
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Praha Praha
  • 37 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., 2H Service s.r.o., Etimos Human s.r.o., OHLA ŽS, a.s., ADECCO spol.s r.o., Shoebox CZ s.r.o., STAEG, spol. s r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., EKOSPOL a.s., ELEXIM, a.s., AC Jobs, s.r.o., LeasingTeam s.r.o., Flex Databases s.r.o., Gastro Group Service s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., PaN servis s.r.o., XXXLutz, Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., Levi Strauss Praha, spol. s r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, HOFMANN WIZARD s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, ManpowerGroup s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Vedoucí týmu / Team leader, Nákupčí, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, Brand manager, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Vedoucí obchodu, Mistr / Mistrová, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Stavební technik / technička, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Projektant / Projektantka, Kontrolor / kontrolorka kvality, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Stodůlky, Praha, Nové Město, Praha, Žižkov, Praha, Radlice, Praha, Holešovice, Praha, Celá ČR, Nusle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

bezpečnost na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT