- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Hodil by se nám
Personalista pro náš hypermarket. Tato pozice slibuje pestrou činnost. Budete zastřešovat celou personální agendu, starat se o nástupy a výstupy zaměstnanců, řešit změny v průběhu pracovních poměrů, ale také pomáhat našim zaměstnancům v personálních otázkách.
Co váš čeká
V oblasti náboru budete reagovat na požadavky ze strany vedoucích pracovníků a obsazovat volné pozice, pracovat v systému Recruitis (evidence uchazečů), vést přijímací pohovory.
Vedení personální agendy (personální složky, vstupní a periodické lékařské prohlídky), správa docházkového systému ANET a obsluha SAP HR.
Zároveň se začnete podílet na spolupráci se školiteli při organizování školení pro zaměstnance. Aktivně se zapojíte do adaptačního procesu nových zaměstnanců – organizace a vedení nástupního dne, vstupního školení, přidělování patronů.
Budete mít na starosti také agenturní zaměstnávání (vedení evidence všech agenturních zaměstnanců hypermarketu, smlouvy a dohody o dočasném přidělení, sestavování měsíčních podkladů pro fakturaci agenturních služeb).
Spolupráce se mzdovou účetní, pro kterou budete připravovat podklady pro zpracování mezd.
Na hypermarketu v Olomouci si zakládáme na spolupráci s odbornými učilišti, na vás bude komunikace s mistry odborného výcviku, školami a v neposlední řadě přímo s učni.
Spolehnout se můžete na…
● Férovou mzdu
● Smlouvu na dobu neurčitou
● Mzdu, která vám přistane na účtu vždy 11. den v měsíci
● Před Vánoci 13. mzdu, která v tomto období přichází nejvíc vhod
● Po třech letech 25 dní na zasloužený odpočinek
● Příspěvek na penzijní připojištění 6000,- Kč ročně
● Stravenky v hodnotě 109,- Kč
● Zaměstnaneckou slevu 10 % na celý nákup
● Možnost zvýhodněného volání a datové tarify
● Partnerskou slevu v síti lékáren Dr. Max
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?