- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Co vás čeká
odborný příjem, skladování a výdej materiálu v požadovaném čase a kvalitě vč. kontroly a zpracování průvodních dokladů
kvantitativní a vizuální kontrola materiálu
zaskladňování a vyskladňování přijatého materiálu pomocí manipulační techniky nebo manuálně
denní komunikace s interním/externím zákazníkem
samostatné vedení předepsané evidence skladovaného materiálu a materiálu určeného k opravě v IS SAP
obsluha datových zařízení pro vedení skladu a samostatně aktualizuje údaje o zásobách, vede příslušné záznamy o pohybu zásob
řízení přesunu materiálů z interních, příp. externích skladů do výrobních provozů
inventarizace skladových zásob
zajišťování hotovosti mimo pracoviště pro zajištění výdeje/příjmu materiálů mimo standardní pracovní dobu
odpovědnost za uskladněný materiál a samostatné vedení svěřených skladů vč. technického vybavení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Praxe ve skladovém hospodářství / logistice
Praxe v IS SAP nebo jiném skladovém systému
SOU nebo SŠ vzdělání
praxe ve skladu 3 roky
řidič VZV
řidičský průkaz sk.B
schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně i v týmu
AJ na úrovni B1/B2
práce s MS Office
komunikační schopnosti
přesnost
počtářské schopnosti
vazač, jeřábník
Co vám můžeme nabídnout
13. plat
14.500,– Kč jako odměnu za Váš nástup
až 29.000,– Kč odměnu za doporučení nového kolegy
až 6.000,– Kč příspěvek na dopravu
29.000,– Kč příspěvek na přestěhování
vysoké věrnostní odměny
25 dní dovolené
bezúročné půjčky
firemní akce pro celou rodinu
dlouhodobá spolupráce a možnost rozvoje v silné společnosti
fajn partu, která táhne za jeden provaz

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.