- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Co vás čeká
odborný příjem, skladování a výdej materiálu v požadovaném čase a kvalitě vč. kontroly a zpracování průvodních dokladů
kvantitativní a vizuální kontrola materiálu
zaskladňování a vyskladňování přijatého materiálu pomocí manipulační techniky nebo manuálně
denní komunikace s interním/externím zákazníkem
samostatné vedení předepsané evidence skladovaného materiálu a materiálu určeného k opravě v IS SAP
obsluha datových zařízení pro vedení skladu a samostatně aktualizuje údaje o zásobách, vede příslušné záznamy o pohybu zásob
řízení přesunu materiálů z interních, příp. externích skladů do výrobních provozů
inventarizace skladových zásob
zajišťování hotovosti mimo pracoviště pro zajištění výdeje/příjmu materiálů mimo standardní pracovní dobu
odpovědnost za uskladněný materiál a samostatné vedení svěřených skladů vč. technického vybavení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SOU nebo SŠ vzdělání
praxe ve skladu 3 roky
řidič VZV
řidičský průkaz sk.B
schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně i v týmu
alespoň základní znalost anglického jazyka
práce s MS Office
komunikační schopnosti
přesnost
počtářské schopnosti
Výhodou bude, pokud budete umět
zkušenost se SAP
oprávnění jeřábník, vazač
Co vám můžeme nabídnout
13. plat
14.500,– Kč jako odměnu za Váš nástup
až 29.000,– Kč odměnu za doporučení nového kolegy
až 6.000,– Kč příspěvek na dopravu
29.000,– Kč příspěvek na přestěhování
vysoké věrnostní odměny
25 dní dovolené
firemní akce pro celou rodinu
dlouhodobá spolupráce a možnost rozvoje v silné společnosti
fajn partu, která táhne za jeden provaz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?