Výrobář/ka produktů v pekařství PAUL

Praha
35.000 – 36.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní
Vhodné také pro

O nás

Lagardere Travel Retail, a.s.

Společnost Lagardère Travel Retail je stabilní mezinárodní společnost, která nabízí svým zaměstnancům širokou škálu pracovních příležitostí v  konceptech po celé České republice. Důraz klademe především na rozvoj našich zaměstnanců a firemní kulturu.

Máš zájem o gastronomii? Baví tě pečení, výroba čerstvého pečiva nebo cukrařina? Přidej se k nám, podílej se na výrobě našeho jedinečného sortimentu s nádechem tradičního francouzského pekařství, které si zakládá na čerstvosti, jedinečnosti a kvalitě.

Jak u nás vypadá pracovní den?

  • Každé ráno si zkontroluješ množství a kvalitu surovin
  • Připravíš si harmonogram výroby abychom dokázali uspokojit potřeby našich zákazníků, pomůckou ti bude náš denní rozpis
  • Nachystáš si zboží, suroviny, potraviny pro výrobu našich jedinečných čerstvých produktů
  • Následně přichází na řadu ta nejlepší část a to kompletní příprava a výroba našich oblíbených baget, sendvičů, tartaletek, pečiva a dalších
  • Naší prioritou je kvalita, takže v průběhu celého dne se budeš soustředit na dodržování všech výrobních předpisů a hygieny

Jsme týmoví hráči, proto budeš po celou dobu v úzkém kontaktu s vedoucím směny a manažerem prodejny. S nimi budeš konzultovat vše potřebné, kvalitu zboží, objednávky nebo úklid.

Koho do týmu hledáme?

  • Nadšence/kyni pro práci v gastronomii, který/á má pozitivní přístup k práci a svěřeným úkolům
  • Kolegu/ kolegyni se zájmem o pekařinu, cukrařinu nebo výrobu našich sendvičů
  • Komunikativního, flexibilního a spolehlivého parťáka/ parťačku, na kterého/ou se budeme moci kdykoliv spolehnout
  • Zkušenosti nevyžadujeme, ale budeme za ně rádi

Co můžeme na oplátku nabídnout?

  • Práci na pracovní poměr (zkrácený/plný úvazek) se smlouvou na dobu neurčitou
  • Transparentní odpovídající mzdové ohodnocení (mzda vždy ke 13. dni v měsíci) + výkonnostní odměny + příspěvek na údržbu pracovního oděvu (1.979,-)
  • Benefity (MultiSport karta, příspěvěk do benefitního systému Cafeteria, sleva na firemní výrobky, zvýhodněné stravování v průběhu pracovní doby) + firemní akce (novoroční večírek, rodinný den, charitativní akce)
  • Příplatky za práci o víkendech (+10%), přesčasy (+25%) a svátky (+100%)
  • Možnost výběru části mzdy skrze aplikaci kdykoliv budeš potřebovat
  • Odměnu za doporučení nového/é kolegy/kolegyně na pracovní poměr - 15.000 Kč
  • Dostupnou lokalitu místa výkonu práce - I.P.Pavlova (Jugoslávská 17/6, 120 00 Praha 2), OC DBK (Budějovická 1667/64, 140 00 Praha 4), Masarykovo nádraží (Havlíčkova 1014/2, 110 00 Praha - Nové Město), Pasáž Broadway (Na Příkopě 988/31, Praha - Staré Město)
  • Plánování směn na základě tvých požadavků
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Propracovaný školící/tréninkový plán, ve kterém každého veškeré pracovní aktivity naučíme
  • Nastoupit k nám můžeš ihned nebo dle dohody

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Lagardere Travel Retail, a.s.
Voctářova 2497/18
180 00 Praha

IČO: 25099167
Datová schránka: b2vedtp
Další informace:
GPS: 50.104202,14.469783,
S-JTSK: -739116.61 -1041640.95, RUIAN: 78469881

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?