Experienced Manager - AP and Procurement department

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

We are seeking candidates for the role of a Source to Settle MANAGER to join an international company based in Prague. Would you like to work in a fast-paced environment where every day brings unique new challenges and new opportunities? Don´t hesitate and APPLY NOW!!!

You will be responsible for the Procurement and the Accounts Payable activities within European frame. This is a crucial role within the company structure.

Responsibilities:

  • Leading a team of approximately 60 employees – stuffing, recruitment, coaching, development, motivation, succession planning – overall management of workforce.
  • Distributing the assignments to the stuff members ensuring efficient service delivery and appropriate utilization.
  • Organizing team meetings and ensuring communication flow to all team members
  • Deep understanding of all the end to end processes, roles and responsibilities of relevant departments within the S2S area.
  • Participation in internal and external audits, SOX testing, Balance Sheet and other finance reviews.
  • Assurance that all process documentation is well maintained and regularly updated.
  • Identification of opportunities for process improvements and standardization within S2S processes.
  • Participating in regular governance meetings with the functional owners (Finance, Supply Chain Management) and business units to discuss department’s SLA compliance.
  • Defining team´s KPIs and To monitor departmental KPIs, taking action to achieve and maintain target levels as appropriate.
  • Handle the escalations – assure investigation and resolution of issues around S2S processes.
  • Budgetary responsibility for the R2R in CSS Europe.
  • Participate in acquisitions, projects, system deployment and company integrations.

REQUIREMENTS:

  • Excellent command of English language
  • University degree in Finance, Economics, Supply Chain, Accounting, Business Administration or related area
  • 2+ years’ experience in managing large teams
  • Working experience in shared services environment is a MUST
  • Proven track record within Supply Chain Management, Procurement or Accounts Payable is desired
  • Strong processes orientation, knowledge of process design tools
  • Advanced computer literacy – strong proficiency in MS Office products
  • Knowledge of SAP FI and SRM is an advantage
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
  • Excellent communicator, well-organized with a logical approach to solving problems
  • An enthusiastic person with a strong drive to create a positive work environment
  • Ability to work in a team environment and across an organization to drive results – must be sensitive to multicultural environments

BENEFITS:

  • 25 days of paid holidays
  • Unlimited period contract
  • Flexible working hours
  • Three days of Home Office per month
  • Health and accident insurance
  • Referral bonus
  • Meal vouchers
  • Fruit and refreshment on the workplace
  • Multisport Card
  • Trainings
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Team buildings and company events
  • Brand new offices close to the city centre

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Vokovice, Praha Vokovice, Praha
  • 20 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. srpna
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. srpna
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 12 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. srpna
Česká pošta, s.p. | Česká pošta, s.p. | Malešice, Praha Malešice, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. srpna
Český velkoobchod s.r.o. | Český velkoobchod s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. října
Český velkoobchod s.r.o. | Český velkoobchod s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. listopadu
EGSTON SYSTEM ELECTRONIC, spol. s r.o. | EGSTON SYSTEM ELECTRONIC,… | Znojmo Znojmo
  • 16 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Job and Travel s.r.o. | Job and Travel s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
EGSTON SYSTEM ELECTRONIC, spol. s r.o. | EGSTON SYSTEM ELECTRONIC,… | Znojmo Znojmo
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
FORCE TRADE s.r.o. | FORCE TRADE s.r.o. | Náchod Náchod
  • 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
FORCE TRADE s.r.o. | FORCE TRADE s.r.o. | Náchod Náchod
  • 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
FORCE TRADE s.r.o. | FORCE TRADE s.r.o. | Hronov Hronov
  • 27 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
FORCE TRADE s.r.o. | FORCE TRADE s.r.o. | Trutnov Trutnov
  • 19 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, JOB LEADER EUROPE s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., SULCO Automotive Group, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., HOFMANN WIZARD s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Zakládání staveb,a.s., Triangle Recruitment CZ s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, ManpowerGroup s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., Česká pošta, s.p., S.B.S. SECURITY s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Školitel / Školitelka, Mistr / Mistrová, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Všeobecná sestra, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Smíchov, Praha, Michle, Praha, Vinohrady, Praha, Vokovice, Praha, Modřany, Praha, Krč, Praha, Žižkov, Praha, Malešice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit design