AP Specialist with German and English

Brno
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Sprechen Sie deutsch?
Can you speak ENGLISH too?
Do you have experience from financial SSC or accounting?

If you answered YES, you are the ‚ONE‘ we want for our client!

Successful candidate will be responsible for :

  • processing of invoices
  • Solving requests and issues related to outstanding invoices
  • Payment proposals / disbursements
  • Supplier master data creation and changes
  • AP Reporting / month end closing activites
  • Comunication with internal customers / external vendors

REQUIREMENTS:
What skills/experience are required?

  • University degree in Commerce or related field
  • GERMAN and ENGLISH on very good level
  • Experience with AP/AR or administration activities
  • Organizational and communicational skills
  • Positive attitude, stress resistance
  • Good communication skills

What other skills/experience would be desirable?

  • Experience from financial SSC (AP or AR team) is desirable
  • Professional qualification: CA/ ACCA
  • Practical experience with ERP systems (SAP,QAD)

BENEFITS:

  • 5 weeks of holiday
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers
  • Referal program (1000€)
  • Language courses
  • Trainings (Certification ACCA, Soft skills, etc.)
  • Contract with unlimited duration
  • Posibility to grow within company
  • Daily use of foreign languages
  • Work in an international environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje | Správa a údržba silnic… | Horní Heršpice, Brno Horní Heršpice, Brno
  • 43 000 – 61 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
OFIS a.s. | OFIS a.s. | Staré Brno, Brno Staré Brno, Brno
  • 29 996 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
MTAM KRUPA, Agentura s.r.o. | MTAM KRUPA, Agentura s.r.o. | Přerov Přerov
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
Oyster Consulting, s.r.o. | Oyster Consulting, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
SWBC - service, a.s. | SWBC - service, a.s. | Praha Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
PEOPLE CAPITAL CZ s.r.o. | PEOPLE CAPITAL CZ s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, HANYA corporation s.r.o., Česká pošta, s.p., Jobs Contact Personal, s.r.o., FLOWERTRADE s.r.o., Tomáš Krejčíř, Jan Holínka, Tomáš Krábek, Česká spořitelna, a.s., Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje, ČSOB Stavební spořitelna, a.s., TOP Priority s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SAFE LOGIC s.r.o., ECOTERM s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., OFIS a.s., Moravia Top Promotions s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Trnitá, Brno, Brno, Horní Heršpice, Brno, Staré Brno, Brno, Líšeň, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC