AP Specialist with German and English

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Sprechen Sie deutsch?
Can you speak ENGLISH too?
Do you have experience from financial SSC or accounting?

If you answered YES, you are the ‚ONE‘ we want for our client!

Successful candidate will be responsible for :

  • processing of invoices
  • Solving requests and issues related to outstanding invoices
  • Payment proposals / disbursements
  • Supplier master data creation and changes
  • AP Reporting / month end closing activites
  • Comunication with internal customers / external vendors

REQUIREMENTS:
What skills/experience are required?

  • University degree in Commerce or related field
  • GERMAN and ENGLISH on very good level
  • Experience with AP/AR or administration activities
  • Organizational and communicational skills
  • Positive attitude, stress resistance
  • Good communication skills

What other skills/experience would be desirable?

  • Experience from financial SSC (AP or AR team) is desirable
  • Professional qualification: CA/ ACCA
  • Practical experience with ERP systems (SAP,QAD)

BENEFITS:

  • 5 weeks of holiday
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers
  • Referal program (1000€)
  • Language courses
  • Trainings (Certification ACCA, Soft skills, etc.)
  • Contract with unlimited duration
  • Posibility to grow within company
  • Daily use of foreign languages
  • Work in an international environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Střední škola a Vyšší odborná škola tradičních řemesel s.r.o. | Střední škola a Vyšší odborná… | Brno Brno
  • Plný úvazek
dnešní
Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace | Správa hřbitovů města Brna,… | Štýřice, Brno Štýřice, Brno
  • 33 280 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
MTAM KRUPA, Agentura s.r.o. | MTAM KRUPA, Agentura s.r.o. | Přerov Přerov
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
Oyster Consulting, s.r.o. | Oyster Consulting, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
SWBC - service, a.s. | SWBC - service, a.s. | Praha Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
PEOPLE CAPITAL CZ s.r.o. | PEOPLE CAPITAL CZ s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., SMS finance, a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., Střední škola a Vyšší odborná škola tradičních řemesel s.r.o., Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace, Broker Investment, s.r.o., Česká pošta, s.p., Advantage Consulting, s.r.o., ROMAN HORNYCH, Randstad HR Solutions s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, EVROPA services Czech s.r.o., OHLA ŽS, a.s., Trenkwalder a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, MIKUPEX TRADE s.r.o., Brněnské vodárny a kanalizace, a.s., Jan Holínka, HANYA corporation s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Fakturant / Fakturantka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Plánovač / plánovačka výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Štýřice, Brno, Modřice, Celá ČR, Brno-město, Brno, Pisárky, Brno, Trnitá, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.