Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Experienced Manager - AP and Procurement department

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

We are seeking candidates for the role of a Source to Settle MANAGER to join an international company based in Prague. Would you like to work in a fast-paced environment where every day brings unique new challenges and new opportunities? Don´t hesitate and APPLY NOW!!! You will be responsible for the Procurement and the Accounts Payable activities within European frame. This is a crucial role within the company structure. Responsibilities: - Leading a team of approximately 60 employees - stuffing, recruitment, coaching, development, motivation, succession planning - overall management of workforce. - Distributing the assignments to the stuff members ensuring efficient service delivery and appropriate utilization. - Organizing team meetings and ensuring communication flow to all team members - Deep understanding of all the end to end processes, roles and responsibilities of relevant departments within the S2S area. - Participation in internal and external audits, SOX testing, Balance Sheet and other finance reviews. - Assurance that all process documentation is well maintained and regularly updated. - Identification of opportunities for process improvements and standardization within S2S processes. - Participating in regular governance meetings with the functional owners (Finance, Supply Chain Management) and business units to discuss department’s SLA compliance. - Defining team´s KPIs and To monitor departmental KPIs, taking action to achieve and maintain target levels as appropriate. - Handle the escalations - assure investigation and resolution of issues around S2S processes. - Budgetary responsibility for the R2R in CSS Europe. - Participate in acquisitions, projects, system deployment and company integrations. REQUIREMENTS: - Excellent command of English language - University degree in Finance, Economics, Supply Chain, Accounting, Business Administration or related area - 2+ years’ experience in managing large teams - Working experience in shared services environment is a MUST - Proven track record within Supply Chain Management, Procurement or Accounts Payable is desired - Strong processes orientation, knowledge of process design tools - Advanced computer literacy - strong proficiency in MS Office products - Knowledge of SAP FI and SRM is an advantage - The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure - Excellent communicator, well-organized with a logical approach to solving problems - An enthusiastic person with a strong drive to create a positive work environment - Ability to work in a team environment and across an organization to drive results - must be sensitive to multicultural environments BENEFITS: - 25 days of paid holidays - Unlimited period contract - Flexible working hours - Three days of Home Office per month - Health and accident insurance - Referral bonus - Meal vouchers - Fruit and refreshment on the workplace - Multisport Card - Trainings - Opportunity for career growth both horizontally and vertically - Team buildings and company events - Brand new offices close to the city centre
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • CALPRA s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • ...
včerejší

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Lagerris a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Česká spořitelna, a.s., CALPRA s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Manuvia Czech s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Crocogarden z.s., Coweo Technologies s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Braník, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Michle, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 2 - Vinohrady

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Nahlásili jste pracovní úraz, zaměstnavatel potvrdil, že se o pracovní úraz jedná, s lékařem jste vyplnili potřebné dokumenty pro pojišťovnu. Víte, na co všechno máte nárok? Kdy zaměstnavatel nemusí odškodné vyplatit, nebo vyplatí jen část?

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou. Na konkrétních příkladech si ukážeme, které maminky mají na peněžitou pomoc v mateřství nárok, které naopak nemají. Pro srovnání vám ukážeme, jak dlouhou mají mateřskou v dalších zemích světa.

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Práce v zahraničí je velkou výzvou, s námi vše zvládnete hladce. Rozhodli jste se odjet do zahraničí na zkušenou - získat zahraniční pracovní zkušenost, která v životopise bude moc dobře vypadat, zlepšit své jazykové znalosti, rozvíjet své schopnosti, poznat nová místa a nové přátele, porozumět nové kultuře? Ať je již vaše motivace jakákoliv, nepřehlédněte nabídky práce, které pro vás v zahraničí máme. Aby vše proběhlo hladce, přinášíme vám odpovědi na vaše otázky, jak si najít práci v zahraničí, a to i bez znalosti jazyka, jak najít práci v zahraničí s ubytováním, jak najít práci v zahraničí pro páry a mnohem více. Nabídka práce v zahraničí je pro vás připravena na našich stránkách.

Rekvalifikační kurzy v kostce

Rekvalifikační kurzy v kostce

Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.

account audit benefit bonus business den EU event home office HR IT management manager náplň práce NDA Office práce Prague RECRU referral role SOU sport system brand clo compliance computer dar design employee eployment finance limit náplň PR proces profi standard test

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena