Experienced Manager - AP and Procurement department

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

We are seeking candidates for the role of a Source to Settle MANAGER to join an international company based in Prague. Would you like to work in a fast-paced environment where every day brings unique new challenges and new opportunities? Don´t hesitate and APPLY NOW!!!

You will be responsible for the Procurement and the Accounts Payable activities within European frame. This is a crucial role within the company structure.

Responsibilities:

  • Leading a team of approximately 60 employees – stuffing, recruitment, coaching, development, motivation, succession planning – overall management of workforce.
  • Distributing the assignments to the stuff members ensuring efficient service delivery and appropriate utilization.
  • Organizing team meetings and ensuring communication flow to all team members
  • Deep understanding of all the end to end processes, roles and responsibilities of relevant departments within the S2S area.
  • Participation in internal and external audits, SOX testing, Balance Sheet and other finance reviews.
  • Assurance that all process documentation is well maintained and regularly updated.
  • Identification of opportunities for process improvements and standardization within S2S processes.
  • Participating in regular governance meetings with the functional owners (Finance, Supply Chain Management) and business units to discuss department’s SLA compliance.
  • Defining team´s KPIs and To monitor departmental KPIs, taking action to achieve and maintain target levels as appropriate.
  • Handle the escalations – assure investigation and resolution of issues around S2S processes.
  • Budgetary responsibility for the R2R in CSS Europe.
  • Participate in acquisitions, projects, system deployment and company integrations.

REQUIREMENTS:

  • Excellent command of English language
  • University degree in Finance, Economics, Supply Chain, Accounting, Business Administration or related area
  • 2+ years’ experience in managing large teams
  • Working experience in shared services environment is a MUST
  • Proven track record within Supply Chain Management, Procurement or Accounts Payable is desired
  • Strong processes orientation, knowledge of process design tools
  • Advanced computer literacy – strong proficiency in MS Office products
  • Knowledge of SAP FI and SRM is an advantage
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
  • Excellent communicator, well-organized with a logical approach to solving problems
  • An enthusiastic person with a strong drive to create a positive work environment
  • Ability to work in a team environment and across an organization to drive results – must be sensitive to multicultural environments

BENEFITS:

  • 25 days of paid holidays
  • Unlimited period contract
  • Flexible working hours
  • Three days of Home Office per month
  • Health and accident insurance
  • Referral bonus
  • Meal vouchers
  • Fruit and refreshment on the workplace
  • Multisport Card
  • Trainings
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Team buildings and company events
  • Brand new offices close to the city centre

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 25. září
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. září
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. září
Český velkoobchod s.r.o. | Český velkoobchod s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. října
Český velkoobchod s.r.o. | Český velkoobchod s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. listopadu
FORTUNA GAME a.s. | FORTUNA GAME a.s. | Tábor Tábor
  • 12 000 – 14 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
CentralWork s.r.o. | CentralWork s.r.o. | Beroun Beroun
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
CentralWork s.r.o. | CentralWork s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
CentralWork s.r.o. | CentralWork s.r.o. | Michle, Praha Michle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
S.B.S. SECURITY s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, STEELEMET, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., JISTU recruitment s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Rex Concepts BK Czech s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., CLEANCAT s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Projectman.cz, s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Delirest services s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, PPL CZ s.r.o., RYTMIK Dětem z. ú., PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., CentralWork s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Účetní, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Instruktor / Instruktorka, Kouč / Koučka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Vzdělávací specialista / specialistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Krč, Praha, Strašnice, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Háje, Praha, Vinohrady, Praha, Břevnov, Praha, Smíchov, Praha, Štěrboholy, Praha, Bohnice, Praha, Malešice, Praha, Celá ČR, Libeň, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

audit design