Experienced Manager - AP and Procurement department

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

We are seeking candidates for the role of a Source to Settle MANAGER to join an international company based in Prague. Would you like to work in a fast-paced environment where every day brings unique new challenges and new opportunities? Don´t hesitate and APPLY NOW!!!

You will be responsible for the Procurement and the Accounts Payable activities within European frame. This is a crucial role within the company structure.

Responsibilities:

  • Leading a team of approximately 60 employees – stuffing, recruitment, coaching, development, motivation, succession planning – overall management of workforce.
  • Distributing the assignments to the stuff members ensuring efficient service delivery and appropriate utilization.
  • Organizing team meetings and ensuring communication flow to all team members
  • Deep understanding of all the end to end processes, roles and responsibilities of relevant departments within the S2S area.
  • Participation in internal and external audits, SOX testing, Balance Sheet and other finance reviews.
  • Assurance that all process documentation is well maintained and regularly updated.
  • Identification of opportunities for process improvements and standardization within S2S processes.
  • Participating in regular governance meetings with the functional owners (Finance, Supply Chain Management) and business units to discuss department’s SLA compliance.
  • Defining team´s KPIs and To monitor departmental KPIs, taking action to achieve and maintain target levels as appropriate.
  • Handle the escalations – assure investigation and resolution of issues around S2S processes.
  • Budgetary responsibility for the R2R in CSS Europe.
  • Participate in acquisitions, projects, system deployment and company integrations.

REQUIREMENTS:

  • Excellent command of English language
  • University degree in Finance, Economics, Supply Chain, Accounting, Business Administration or related area
  • 2+ years’ experience in managing large teams
  • Working experience in shared services environment is a MUST
  • Proven track record within Supply Chain Management, Procurement or Accounts Payable is desired
  • Strong processes orientation, knowledge of process design tools
  • Advanced computer literacy – strong proficiency in MS Office products
  • Knowledge of SAP FI and SRM is an advantage
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
  • Excellent communicator, well-organized with a logical approach to solving problems
  • An enthusiastic person with a strong drive to create a positive work environment
  • Ability to work in a team environment and across an organization to drive results – must be sensitive to multicultural environments

BENEFITS:

  • 25 days of paid holidays
  • Unlimited period contract
  • Flexible working hours
  • Three days of Home Office per month
  • Health and accident insurance
  • Referral bonus
  • Meal vouchers
  • Fruit and refreshment on the workplace
  • Multisport Card
  • Trainings
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Team buildings and company events
  • Brand new offices close to the city centre

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
Český velkoobchod s.r.o. | Český velkoobchod s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. října
Český velkoobchod s.r.o. | Český velkoobchod s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. listopadu
FORTUNA GAME a.s. | FORTUNA GAME a.s. | Tábor Tábor
  • 12 000 – 14 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
CentralWork s.r.o. | CentralWork s.r.o. | Beroun Beroun
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
CentralWork s.r.o. | CentralWork s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
CentralWork s.r.o. | CentralWork s.r.o. | Michle, Praha Michle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
CentralWork s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit design
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT