- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Pro logistickou společnost s více než dvacetiletou tradicí hledáme vhodné kandidáty na hlavní pracovní poměr na pozici: „Teamleader pomocných skladníků“ pro jednorázový projekt od září minimálně do konce roku s možností prodloužení.
Náplní práce bude vedení dvoučlenného týmu brigádníků, se kterými budete společně třídit, balit a kompletovat zboží ve skladu. V rámci vykonávání práce budete také brigádníkům přidělovat práci a kontrolovat správnost jejího provedení. Jako teamleader rovněž povedete drobnou administrativu (skladovou evidenci) a budete odpovídat za daný projekt.
Jedná se o práci na dvousměnný provoz od pondělí do pátku (ranní směny 5:55 – 13:55, odpolední směny 13:55 – 21:55). Místo výkonu práce se nachází ve skladu zboží ve Šlapanicích a je dobře dostupné přímou linkou MHD přímo z centra Brna (asi 20 min.). Práce je svým charakterem vhodnější spíše pro muže.
V případě zájmu prosíme o zaslání Vašeho strukturovaného životopisu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.