- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
UMÍTE SE POSTAVIT K PRÁCI ČELEM?
Pokud ano, máme pro vás volnou Globus židli na pozici Vedoucího oddělení do pekárny. Jste naším člověkem, jestliže rádi pracujete s lidmi a poradíte si s organizací a plánováním výroby a prodeje.
PROČ U NÁS
Budete mít kontrolu nad vlastní výrobou pekařských a cukrářských výrobků, plněním obchodních cílů, ale také nad zaměstnanci, které je třeba motivovat. K odpovídající mzdě a řadě bonusů vám poskytneme velkou míru samostatnosti a odpovědnosti. Z pozice vedoucího oddělení se můžete podílet na dobrém jménu naší pekárny a kavárny.
CO VÁS JAKO VEDOUCÍHO PEKAŘSTVÍ ČEKÁ
Práce v moderní pekárně, kde pekařinu děláme opravdově, tak jak se má. Náš chléb obsahuje čtyři ingredience mouku, vodu, žitný kvas a sůl.
Vedení personálu, který sčítá 40 - 50 pekařů, cukrářů a prodavačů, plánování směn, každodenní kontrola kvality výrobků, objednávání zboží, dohled nad výrobou (pekárna, cukrárna), zkrátka vše, co v naší výrobě řešíme, včetně komunikace s technology a kolegy z koordinace.
Co od vás čekáme my?
Praxi v pekařském nebo cukrářském oboru, zkušenost s vedením a řízením pracovního kolektivu. Vedoucí pekařství má na starosti výrobu pekařského a cukrářského sortimentu a také jeho prodej. Z pravidla má k sobě vedoucí týmů, zodpovědné za prodej a výrobu. Součástí pekařství je i Café Globus.
Férová mzda a řada dalších benefitů
Mzda je uvedená po zkušební době vč. průměrných příplatků za práci o víkendech, příspěvku na údržbu pracovních oděvů, příspěvku na stravování (za 20 odpracovaných směn) a variabilní složky mzdy.
Chcete vést oddělení u nás? Kontaktujte nás, prosím:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.