- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Do svého týmu hledáme člověka, který nás obohatí svými zkušenostmi. Hledáme vyzrálou osobu, která má zkušenost na této nebo z obdobné pozice. Hledáte-li pracovní příležitost, která by Vás a Vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunuli dál, tak neváhejte a ozvěte se nám.
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti Facility služeb a v současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže naše zakázky posunout dál.
• Zjišťování a hlášení závad na technickém zařízení budov
• Objednávání revizí
• Odpovědnost za plnění časových plánů v rámci přidělených projektů
• Efektivní komunikace s klientem, udržování kladných vztahů
• Vedení, motivace a kontrola techniků údržby
• Vedení technické a provozní dokumentace objektu
• Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenových nabídek na opravy
• Spolupráce při provádění drobných údržbářských prací
• Pravidelný reporting managementu společnosti
Vaše pracovní doba:
• Po – Pá od 7:00 – 15:30 nebo od 8:00 – 16:30
• SOU/SŠ vzdělání v oboru elektro – výhodou
• Platnou vyhláška 50/1978 min. §5-6 – velkou výhodou ne podmínkou
• Odborné znalosti z oblasti technického zařízení budov – velkou výhodou
• Vzdělání technického směru (elektro výhodou)
• IT gramotnost (MS Excel, MS Internet Explorer)
• Organizační a manažerské schopnosti
• Samostatnost, spolehlivost
• Manuální zručnost v běžné údržbě budov
• HPP na dobu určitou jednoho roku s následným prodloužením na dobu neurčitou
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Nástup možný IHNED
• Kvalitní zaškolení a zajištění všech pracovních pomůcek
• Výplatu vždy do 15. dne následujícího měsíce
• Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti a týmové spolupráci.
• Samostatnou a zodpovědnou práci
• Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji
• Příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
• Další benefity, které jsou v dnešní době automatické (laptop, mobilní telefon,)
• Slevy od našich partnerů
• Interní soutěže a programy a mnoho dalšího
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.