- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Do svého týmu hledáme člověka, který nás obohatí svými zkušenostmi. Hledáme vyzrálou osobu, která má zkušenost na této nebo z obdobné pozice. Hledáte-li pracovní příležitost, která by Vás a Vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunuli dál, tak neváhejte a ozvěte se nám.
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti Facility služeb a v současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže naše zakázky posunout dál.
• Zjišťování a hlášení závad na technickém zařízení budov
• Objednávání revizí
• Odpovědnost za plnění časových plánů v rámci přidělených projektů
• Efektivní komunikace s klientem, udržování kladných vztahů
• Vedení, motivace a kontrola techniků údržby
• Vedení technické a provozní dokumentace objektu
• Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenových nabídek na opravy
• Spolupráce při provádění drobných údržbářských prací
• Pravidelný reporting managementu společnosti
Vaše pracovní doba:
• Po – Pá od 7:00 – 15:30 nebo od 8:00 – 16:30
• SOU/SŠ vzdělání v oboru elektro – výhodou
• Platnou vyhláška 50/1978 min. §5-6 – velkou výhodou ne podmínkou
• Odborné znalosti z oblasti technického zařízení budov – velkou výhodou
• Vzdělání technického směru (elektro výhodou)
• IT gramotnost (MS Excel, MS Internet Explorer)
• Organizační a manažerské schopnosti
• Samostatnost, spolehlivost
• Manuální zručnost v běžné údržbě budov
• HPP na dobu určitou jednoho roku s následným prodloužením na dobu neurčitou
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Nástup možný IHNED
• Kvalitní zaškolení a zajištění všech pracovních pomůcek
• Výplatu vždy do 15. dne následujícího měsíce
• Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti a týmové spolupráci.
• Samostatnou a zodpovědnou práci
• Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji
• Příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
• Další benefity, které jsou v dnešní době automatické (laptop, mobilní telefon,)
• Slevy od našich partnerů
• Interní soutěže a programy a mnoho dalšího
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?