- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
KEY ACCOUNT MANAGER - POTRAVINÁŘSTVÍ (až 80 000 Kč)
Úvod inzerátu
Jste zkušený obchodník, který má vášeň pro potravinářský průmysl a zároveň i praxi v něm - a chcete být součástí stabilní a inovativní společnosti?
Přidejte se k nám jako Key Account Manager a získejte příležitost pracovat s významnými klienty a podílet se na rozvoji naší společnosti!
Jeden z TOP hráčů na poli potravinářské výroby v ČR hledá posilu na pozici:
KEY ACCOUNT MANAGER - POTRAVINÁŘSTVÍ (až 80 000 Kč)
* rozvoj obchodu v rámci projektu firemního stravování
* komunikace se zákazníky z oblasti řetězců, horeca, cateringu a výrobců
* vyhledávání nových obchodních příležitostí
* administrativa spojená s obchodem
* účast na konferencích a akcích spojených s reprezentací firmy
* zkušenosti s obchodní činností v oboru potravinářské výroby - nutné
* anglický jazyk na pokročilé úrovni - komunikace se zahraničím
* schopnost asertivně komunikovat
* řidičský průkaz skupiny B
* reprezentativní vystupování
* 25 dní volna
* motivující mzdové ohodnocení (fix + provize - z obratu, nových akvizic a produktů)
* služební auto i pro soukromé účely
* jídlo zdarma po dobu zkušební doby, poté s výraznou slevou
* vzdělávací / školící kurzy/ tréningy
* flexibilní pracovní dobu
* možnost práce z kanceláří firmy dle výběru Strážnice / Brno / Praha / částečný home office
* možnost uplatnění vlastního přístupu při řešení nových projektů (lidově řečeno větší volnost dělat věci po svém)
* místo výkonu práce: dle bydliště + home office
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?