- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete být součástí dynamického týmu a hrát klíčovou roli v optimalizaci dodavatelského řetězce a plánování výrobních procesů? Zajišťovat efektivní tok materiálu a sledovat zásoby pro výrobní oddělení? Máte aktivní znalost německého nebo anglického jazyku? V tom případě hledáme vás! Neváhejte a zašlete nám Váš životopis!
Mezinárodní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
KOORDINÁTOR LOGISTIKY A VÝROBY (40-50.000 KČ)
* Řízení výrobních porad a určování priorit výroby
* Vystavování plánovacích tabulek pro vývozy k zákazníkům
* Generování denních výkazů a statistik
* Řízení zákaznických požadavků a plánování dodávek
* Odpovědnost za termíny zakázek
* Řízení výroby prototypů a projektových dílů
* Tvorba logistických reportů a statistik
* Spolupráce s výrobním oddělením
* Reporting
* SŠ vzdělání technického směru - výhodou
* Komunikativní znalost NJ nebo AJ
* Praxe na obdobné pozici
* Znalost práce na PC (MS Office)
* Organizovanost, důslednost, komunikativnost
* 25 dní dovolené
* Bonusy a prémie
* Pružná pracovní doba
* Závodní stravování
* Příspěvek na PP/ŽP
* Možnost profesního růstu
*Lokalitu: okres Břeclav

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.