TECHNICKO-OBCHODNÍ ZÁSTUPCE (od 45.000 Kč)

Liberec
45.000 – 50.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Advantage Consulting, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Máte zkušenosti s prodejem služeb v oblasti strojírenství nebo ze společnosti, která prováděla certifikační a revizní služby? Mluvíte plynule anglicky a rádi navazujete nové spolupráce se zajímavými společnostmi? Chcete mít zázemí mezinárodní a uznávané společnosti, ale přesto být pánem svého času? Nechcete jezdit do zahraničí, ale jen po Čechách?

Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se posilou na pozici:

TECHNICKO-OBCHODNÍ ZÁSTUPCE (od 45.000 Kč)

Náplň práce:

* Vyhledání a oslovení nových obchodních partnerů
* Starost o portfolio stávajících zákazníků
* Tvorby nabídek každému zákazníkovi na míru
* Tvorba kalkulací, prezentací a jiné admin. činnosti

Co od Vás očekáváme:

* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně technického zaměření
* Anglický jazyk pro každodenní komunikaci (B2-C1)
* Orientaci ve strojírenství, ideálně znalost tlakových zařízení
* Zkušenosti s prodejem služeb velkou výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

* 25 dní dovolené
* Sick days
* Služební vůz i k soukromým účelům
* Provize z prodeje
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvek na stravování
* Možnost parkování u sídla společnosti
* Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
* Příspěvek na sport a volnočasové aktivity
* Možnost občasné práce na home office

* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Sídlo společnosti: Praha
* Místo výkonu zaměstnání: Česká republika

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

OBB stavební materiály, spol. s r.o. | OBB stavební materiály, spol.… | Liberec VI-Rochlice, Liberec Liberec VI-Rochlice, Liberec
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
FRAENKISCHE CZ s.r.o. | FRAENKISCHE CZ s.r.o. | Okříšky Okříšky
  • 36 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
KVAZAR akciová společnost | KVAZAR akciová společnost | Ostrava Ostrava
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. května
Zemědělské obchodní družstvo Kolinec | Zemědělské obchodní družstvo… | Kolinec Kolinec
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
HABITAT, a.s. | HABITAT, a.s. | Náměšť nad Oslavou Náměšť nad Oslavou
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, ARAMARK, s.r.o., DISPONERO s.r.o., Česká spořitelna, a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Globus ČR, v.o.s., 21 Consult Group s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Bageterie Boulevard, Česká pošta, s.p., OBB stavební materiály, spol. s r.o., MIMO BOHEMIA, a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., Alerta s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Celá ČR, Liberec VI-Rochlice, Liberec, Jablonec nad Nisou

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost