- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Nabízíme výjimečnou pracovní příležitost pro čerstvé absolventy i všechny ostatní, které zajímá ekonomika, logistika, anebo supply chain.
Co je obsahem práce?
- Zajištění plynulých dodávek materiálu a komponent pro výrobní závod v ČR
- Správa objednávek v přiděleném segmentu
- Každodenní komunikace s obchodními partnery o tom, v jakém termínu a za jakou cenu mohou dodávku uskutečnit
- Koordinace externích firem, které se podílejí na doručení zboží
- Související administrativa a kontrola fakturace
Hledáme lidi, kteří jsou zodpovědní, samostatní a mají smysl pro detail. Díváme se spíše na potenciál, než na to, co daný člověk umí, protože věříme, že naučit se dá vše. Výhodou je ukončené studium na VŠ, nezbytností pak velmi dobrá aktivní znalost angličtiny a zkušenosti s MS Excelem.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou pozici v nadnárodní IT společnosti velmi známé značky
- Možnost poznat, jak funguje supply chain v mezinárodním měřítku
- Denní využití angličtiny
- Moderní a prostorné kanceláře s dobrou dopravní dostupností
- Flexibilní pracovní dobu
- Zaměstnanecké benefity
Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení (nejedná se o zástup za MD apod., ale o dlouhodobou spolupráci).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?