Vedoucí odboru dopravy Městský úřad Tábor až 55 000 Kč

Tábor
35.000 – 55.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Tábor hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Název územního samosprávného celku: Město Tábor, IČ: 00253014

Platová třída: 11*

Předpokládaný nástup:  červen  2023  nebo dle dohody

Odkaz na web na vyhlášené výběrové řízení: 

https://taborcz.eu/vr-vedouci-odboru-dopravy/d-90454/p1=65590

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 19. května 2023 do 12:00 hodin na podatelně Městského úřadu Tábor, Žižkovo náměstí 2/2, 390 01 Tábor.

Přihlášky přijaté po tomto termínu budou vyřazeny.

Na obálku prosím uveďte: „NEOTVÍRAT – výběrové řízení – vedoucí odboru dopravy“

Další informace podá ing. Lubomír Šrámek, tajemník městského úřadu, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát nebo Mgr. Martin Mareda, místostarosta, tel. zobrazit tel. číslo ,  e-mail: Odpovědět na inzerát nebo Mgr. Jan Pávek, LL.M., vedoucí odboru dopravy, tel zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.

Náplň práce:

Druh a místo výkonu práce: odbor dopravy, vedoucí  odboru,  s místem výkonu práce Tábor.

Ve své pracovní náplni řídí následující oddělení s výkonem přenesené i samostatné působnosti:

  • Oddělení státní správy komunikací a veřejné dopravy (silniční správní úřad, speciální stavební úřad, dopravní úřad)
  • Oddělení správy majetku odboru dopravy

Co od Vás očekáváme:

Základní předpoklady dle zákona č. 312/2002 Sb.:

  1. státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR)
  2. věk minimálně 18 let
  3. způsobilost k právním úkonům
  4. bezúhonnost
  5. splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé   další  předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích

Jiné požadavky:

  1. vysokoškolské vzdělání technického zaměření nebo v oboru působnosti odboru nebo právnického se specializací veřejná správa, nebo vysokoškolské vzdělání s praxí ve veřejné správě v příbuzném oboru technického charakteru 
  2. práce s PC – MS OFFICE
  3. řidičské oprávnění skup. B
  4. orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané činnosti
  5. koncepční myšlení
  6. dobré komunikační dovednosti,  korektní jednání

Výhodou je:

  • praxe ve veřejné správě v pozici vedoucího úředníka
  • zkušenosti s vedením pracovního týmu
  • zkušenosti v oblasti agend silničního správního úřadu
  • zkušenosti v oblasti agend v rámci speciálního stavebního úřadu ve smyslu §15 odst. 1 zákona č. 183/2006 Sb.
  • komunikativní znalost světového jazyka

V písemné přihlášce uvede uchazeč tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul
  2. datum a místo narození
  3. státní příslušnost
  4. místo trvalého pobytu
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis zájemce

 dále připojí tyto doklady:

  1. životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech vztahujících se k požadovanému výkonu činnosti
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (originál nebo ověřená kopie)
  3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  4. lustrační osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, (netýká se osob narozených po 1.12.1971)
  5. čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky,  v platném znění, (netýká se osob narozených po 1.12.1971)
  6. základní koncepci o činnosti a fungování odboru v rozsahu maximálně 2 stránek strojopisu. V případě návrhu změny organizačního uspořádání odboru se připojí i příslušné organizační schéma

Co Vám můžeme nabídnout:

Zaměstnavatel nabízí:

  1. seriózní jednání a zacházení se zaměstnanci
  2. 5 týdnů řádné dovolené
  3. 5 dnů plně hrazeného indispozičního volna
  4. stravenky nebo gastro poukázky s minimální finanční účastí zaměstnance
  5. možnost čerpání příspěvku na dovolenou, zdravotní náležitosti a jiné, ze sociálního fondu
  6. možnost pravidelného sebevzdělávání formou školení a kurzů plně hrazených zaměstnavatelem

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Pont, Aurell y Armengol CZ s.r.o. | Pont, Aurell y Armengol CZ s… | Tábor Tábor
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
Město Rokytnice v Orlických horách | Město Rokytnice v Orlických… | Rokytnice v Orlických horách Rokytnice v Orlických horách
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
INTERMONT s.r.o. | INTERMONT s.r.o. | Krucemburk Krucemburk
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
INTERMONT s.r.o. | INTERMONT s.r.o. | Krucemburk Krucemburk
  • 27 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s. | Brink's Cash Solutions (CZ) a… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 24. května
Základní škola a Mateřská škola Dr. Edvarda Beneše, Praha - Čakovice | Základní škola a Mateřská… | Čakovice, Praha Čakovice, Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. května
Neat Houses-Dřevostavby s.r.o. | Neat Houses-Dřevostavby s.r.o. | Prostějov Prostějov
  • 19 000 – 57 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 24. května
Schwan-STABILO ČR,s.r.o. | Schwan-STABILO ČR,s.r.o. | Český Krumlov Český Krumlov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. května
Městská část Praha 3 | Městská část Praha 3 | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Tachov Tachov
  • 60 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
EUROPA Union Service a.s. | EUROPA Union Service a.s. | Kralupy nad Vltavou Kralupy nad Vltavou
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. května
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Ostrava Ostrava
  • 80 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
Smart Solutions Agency s.r.o. | Smart Solutions Agency s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 36 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. května
HOMOLA holding s.r.o. | HOMOLA holding s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 29 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zájem zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT