- 18 000 – 22 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Většina našich zkušeností pochází z výrobních projektů velkého rozsahu. Jedná se o agenturou řízené projekty s více než 250 kvalifikovanými a částečně kvalifikovanými, dočasnými i smluvními zaměstnanci v jedné nebo více lokalitách. Poskytujeme vše od vyhledávání a výběru, přes testování zaměstnanců včetně výběrového pohovoru, úvodního zaškolení s uvedením na pozici, zpracování mezd a zajištění ubytování pro všechny zaměstnance.
• spolupráce na náboru zaměstnanců z ČR a zahraničí
• operativní řešení požadavků přidělených zaměstnanců a zákazníků
• koordinace a péče o přidělené zaměstnance - zajištění směn, školení, lékařské prohlídky atd.
• dokumenty a související administrativa (příprava pracovních smluv, rozpisů směn, potvrzení pro zaměstnance, sledování a evidence
docházek, tvorba reportů pro vedení, atd.)
• aktivní přístup k práci a pracovitost
• min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
• výborné komunikační schopnosti a samostatnost
• řidičský průkaz sk. B + zkušenosti v řízení vozidla
• dobré znalosti práce s MS Excel, Word, Outlook, Power point a počítačem vůbec
• schopnost pracovat s kalendářem, plánovat čas a svou práci
• alespoň základní znalosti zákoníku práce
• zkušenosti v účetnictví výhodou
• zkušenosti na podobné pozici velkou výhodu
• komunikativní znalost ukrajinského jazyka výhodou / není podmínkou
• komunikativní znalost polského jazyka velkou výhodou / není podmínkou
• tým profesionálů v oboru a 100% podporu v zaškolení nováčka
• zajímavou mzdu a navazující systém finančních bonusů
• mobilní telefon + notebook
• služební automobil i pro soukromé účely
• příspěvek na stravování
• 25 dnů dovolené
• Flexibilní pracovní dobu
• Prostor pro realizaci nápadů a inovací
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?