Inside Business Portal Specialist (Czech + other CEE language)

Ostrava

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Tasks and responsibilities of an Inside Business Portal specialist:

  • 1st line support to our clients
  • Working in an international team to support our clients worldwide
  • Solving the clients support questions and are willing to go the extra mile
  • You will assist clients in detecting technical and functional issues with channel related services and will use your extensive experience and knowledge to diagnose, prioritize, advise and resolve technical and functional problems.
  • You will set-up clients on the new channel and related services and take responsibility and coordinate the end-to-end administrative process.
  • You maintain contact with clients and/or stakeholders and keep them informed about the progress of their request.
  • You will identify and bring forward suggestions to minimalize the number of support requests (e.g. new features to add to the product).
  • You will suggest and propose manual process improvements or elimination of manual process steps.
  • You will be responsible for missing data investigation to complete the open clients´ cases successfully.
  • You will assist internal colleagues (on a global level) to process the data obtained via different channels within internal software to assure that all the necessary data is gathered, registered and processed correctly.

Other benefits

  • Working for international and stable financial institution
  • Young and dynamic team that will help you learn
  • Possibilities for further growth (career prospects) in different roles within the team

REQUIREMENTS:
Education in Business administration is an advantage
Language skills
English – advanced or Czech – advanced or Hungarian – advanced or Polish – advanced or Romanian – advanced or Russian – advanced or Ukrainian – advanced or
Bulgarian – advanced
Required experience
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills

  • You are fluent in English + Czech and Bulgarian/Polish/Russian/Ukrainian/Romanian/Hungarian
  • Experience in client service function
  • You have excellent client service skills (Patience; Attentiveness; Clear Communication Skills; Ability to Use „Positive Language“)
  • You have excellent administrative skills (and experience with MS Office application Word and Excel).
  • You are flexible, accurate, result-oriented and a team player with a positive drive and you go for the joint result.
  • You feel comfortable in a fast changing environment. You are willing to learn every day in a continuous moving global environment with high expectations of service.
  • You are stress-resistant and are able to exude calmness, for example, when incidents occur.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
SUM ODRY, s.r.o. | SUM ODRY, s.r.o. | Odry Odry
  • od 65 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň-jih Plzeň-jih
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
FIBRO, spol. s r.o. | FIBRO, spol. s r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Gastro Int. Corporation s.r.o. | Gastro Int. Corporation s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
M&M Security Ensure s.r.o. | M&M Security Ensure s.r.o. | Hostivice Hostivice
  • 70 – 100 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Přerov Přerov
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Exact Forestall s.r.o. | Exact Forestall s.r.o. | Hodonín Hodonín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Pavel Kozák | Pavel Kozák | Praha Praha
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.