Inside Business Portal Specialist (Czech + other CEE language)

Ostrava

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Tasks and responsibilities of an Inside Business Portal specialist:

  • 1st line support to our clients
  • Working in an international team to support our clients worldwide
  • Solving the clients support questions and are willing to go the extra mile
  • You will assist clients in detecting technical and functional issues with channel related services and will use your extensive experience and knowledge to diagnose, prioritize, advise and resolve technical and functional problems.
  • You will set-up clients on the new channel and related services and take responsibility and coordinate the end-to-end administrative process.
  • You maintain contact with clients and/or stakeholders and keep them informed about the progress of their request.
  • You will identify and bring forward suggestions to minimalize the number of support requests (e.g. new features to add to the product).
  • You will suggest and propose manual process improvements or elimination of manual process steps.
  • You will be responsible for missing data investigation to complete the open clients´ cases successfully.
  • You will assist internal colleagues (on a global level) to process the data obtained via different channels within internal software to assure that all the necessary data is gathered, registered and processed correctly.

Other benefits

  • Working for international and stable financial institution
  • Young and dynamic team that will help you learn
  • Possibilities for further growth (career prospects) in different roles within the team

REQUIREMENTS:
Education in Business administration is an advantage
Language skills
English – advanced or Czech – advanced or Hungarian – advanced or Polish – advanced or Romanian – advanced or Russian – advanced or Ukrainian – advanced or
Bulgarian – advanced
Required experience
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills

  • You are fluent in English + Czech and Bulgarian/Polish/Russian/Ukrainian/Romanian/Hungarian
  • Experience in client service function
  • You have excellent client service skills (Patience; Attentiveness; Clear Communication Skills; Ability to Use „Positive Language“)
  • You have excellent administrative skills (and experience with MS Office application Word and Excel).
  • You are flexible, accurate, result-oriented and a team player with a positive drive and you go for the joint result.
  • You feel comfortable in a fast changing environment. You are willing to learn every day in a continuous moving global environment with high expectations of service.
  • You are stress-resistant and are able to exude calmness, for example, when incidents occur.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Ostrava Ostrava
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
International Aerospace Coatings Czech Republic a.s. | International Aerospace… | Ostrava Ostrava
  • 55 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 30. září
SUM ODRY, s.r.o. | SUM ODRY, s.r.o. | Odry Odry
  • od 65 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
HASRA s.r.o. | HASRA s.r.o. | Plzeň-jih Plzeň-jih
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
FIBRO, spol. s r.o. | FIBRO, spol. s r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Gastro Int. Corporation s.r.o. | Gastro Int. Corporation s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
M&M Security Ensure s.r.o. | M&M Security Ensure s.r.o. | Hostivice Hostivice
  • 70 – 100 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Přerov Přerov
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Exact Forestall s.r.o. | Exact Forestall s.r.o. | Hodonín Hodonín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Pavel Kozák | Pavel Kozák | Praha Praha
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Broker Investment, s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JCOS s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., International Aerospace Coatings Czech Republic a.s., Elido Accounting, s.r.o., Tomáš Dziubek, ManpowerGroup s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Auditor / Auditorka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Technik / technička BOZP, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Ostrava, Celá ČR, Poruba, Ostrava, Mariánské Hory, Ostrava, Moravská Ostrava, Ostrava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?