- Plný úvazek

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Pro dynamickou společnost s třiceti letou tradicí na trhu. Patřící mezi TOP velkoobchody s elektrotechnickým materiálem, hledáme obchodního referenta.
Denní komunikaci s firemními zákazníky na pobočce.
Zpracování technických nabídek a zakázek pro zákazníky.
Aktivní spolupráci s obchodem, nákupem a logistikou.
Komunikaci s dodavateli produktů a jejich zástupci.
Vyřizování potřeb a technických přání našich zákazníků k jejich plné spokojenosti.
Vzdělání nebo praxe v oboru elektro podmínkou
Komunikační a vyjednávací dovednosti.
Znalost práce na PC (MS Office) pro denní užívání.
Zájem a chuť se dále vzdělávat a učit se novým věcem.
Zájem o technické novinky a trendy.
Kdo chce kariérně růst.
Možnost pracovat v úspěšné a stabilní společnosti.
Samostatnou práci a uplatnění všech vašich získaných znalostí a dovedností.
Odpovídající platové ohodnocení. Fixní plat, měsíční odměny, roční bonus podle výkonu.
Produktová školení.
Pravidelný technický rozvoj a možnost kariérního postupu.
Práce s informačním systémem SAP a další rozšiřování jeho znalosti.
Práci v přátelském a profesionálním kolektivu.
Zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, příspěvek na penzijní pojištění).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?