O nás
Naši minulost změnit nemůžeme, ale budoucnost ano.
Náplň práce:
- Zjišťovat, jaké jsou potřeby našich zákazníků a představovat jim benefity, které jim IQOS nabízí.
- Poskytovat jim související podporu a poradenství při jeho koupi a pomáhat jim se servisem zařízení.
- Nebudeš na to sám/sama, budeš součástí našeho retailového týmu a ve všem Tě zaškolíme.
Co od Vás očekáváme:
- KOMUNIKATIVNOST - předání těch správných informací správným způsobem je základ!
- VYSTUPOVÁNÍ – úsměv na tváři a příjemný projev Ti vždycky usnadní cestu a je to dobrý start
- PROFESIONALITA – aneb zodpovědnost za to, že úkoly, které Ti svěříme, budou splněny nejlepším možným způsobem
- Čeština nebo slovenština je nezbytností! A někdy využiješ i ANGLIČTINU – pokud jí umíš, máš výhodu
- Měl/a bys mít už nějaké ZKUŠENOSTI v oblasti péče o zákazníky a pokud to bude přímo v retailu, je to velké plus! :)
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní a dobře placenou spolupráci s možností se v budoucnu posunout dál, např. na Store Managera
- Úvazek na HPP, směny v režimu krátký/dlouhý týden
- Místo výkonu IQOS káva s sebou v Tachově
- Bonusy z prodejů, stravenky až 3.500 měsíčně, příspvěk na životní/penzijní pojištění 2.000 Kč měsíčně, roční příspěvek na dovolenou.
Benefity
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí