- Zkrácený úvazek
O nás
Hledáme energického nákupčího s výbornou angličtinou, který se nezalekne obchodních jednání a má talent na řešení problémů. Pokud vás baví vyjednávání, optimalizace dodávek a komunikace s dodavateli z celého světa, přidejte se k nám.
Firma AHORN CZ je předním českým výrobcem roštů, matrací a postelí. Jsme firma dynamická a inovativní s převratnými plány do blízké budoucnosti. Naši klientelu tvoří jak čeští, tak i zahraniční výrobci a prodejci nábytku.
Náplň práce:
- Kontrola a včasné zajištění materiálu.
- Denní komunikace s dodavateli (telefonní, mailová, osobně).
- Kontrola sjednaných cen, kontrola obdržených faktur.
- Vyjednávání s dodavateli o cenách a termínech dodání.
- Zajišťování dokumentace k proclení materiálu jdoucího ze 3. zemí
- Komunikace s jednotlivými odděleními firmy
- Kontrola stavu a zajištění objednávek režijního materiálu.
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenost s nákupem výhodou.
- Znalost MS Office s důrazem na Excel.
- Velmi dobré komunikační schopnosti, proaktivní a iniciativní osobnost s týmovým duchem.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí ve stabilní české firmě.
- Příjemné prostředí a kolektiv.
- Stravenkový paušál.
- Káva na pracovišti.
Benefity
- Sickdays
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



