- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Neustále rozšiřujeme naše portfolio služeb a produktů a proto hledáme profesionály, kteří chtějí být za svoji práci nadstandardně ohodnoceni. Staňte se i Vy součástí úspěšného obchodního týmu.
Co je hlavní náplní této pozice:
volat zákazníkům, kteří nás kontaktovali přes náš portál
hledat výhodné řešení pro klienty, protože cílem je klientovi snížit náklady a ušetřit
prodávat naše produkty a služby ve svěřené oblasti
učit se a vzdělávat s námi v oblasti prodeje, uspořádaní firemních akci a telekomunikace
usilovat o co nejlepší prodejní výsledky tak, abyste si hlavně Vy vydělali zajímavé bonusy a prémie k fixní mzdě
Co od vás požadujeme:
vynikající češtinou bez vad řeči
velkou výhodou je zkušenost z pozice prodejce v call centru (ne nutností)
týmovost – táhnout za jeden provaz s ostatními je pro nás standardem
proaktivita – mít neustále vítr v plachtách
vytrvalost – nenechat se odradit drobnými neúspěchy
svědomitost – pravidla naší společnosti nebereme na lehkou váhu
Co vám nabízíme:
nevoláte na žádná neznámá čísla nebo na tzv. „studené kontakty“, ale potenciálním zákazníkům, kteří projevili zájem o produkt
ze začatku fixní mzda, – + provize z prodeje
nehodíme vás jen tak po hlavě do vody – několikadenní úvodní proškolení odborných i prodejních dovedností
zkušení prodejci a trenérský tým vám poskytne maximální podporu
pravidelná školení (odborná, osobnostní, prodejní…)
hrnek plný kafe a čaje, perlivá voda, po celý den
individuální plánování směn, dle potřeby operátora
skvělé dopravní spojení autem, autobusem i metrem
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Žitomirská 38, Praha 10.
Typ pracovního poměru: dohoda o provedení práce
Délka pracovního poměru: na dobu určitou
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
KLS group s.r.o.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?