Talent Acquisition and Enablement Supervisor

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you ready for a new and exciting challenge? Use this unique opportunity to work for a reputable INTERNATIONAL company in PRAGUE, which will provide you with great package of BONUSES!!!

We are looking for an experienced Employee Talent Acquisition and Enablement Supervisor to join an international fast paced environment – Human Resources Shared Services. You will be responsible for management of day-to-day operations – knowledge management, case management, quality customer service, adherence to Service Level Agreements (SLAs) and Operation Level Agreements (OLAs), and successful leadership delivering effective and efficient operations. Furthermore you will be responsible for:

  • Defining the recruitment and development strategy – proactively manage workflow, staffing and schedules
  • Conducting new employee orientation program
  • Provide coaching and assist with the development and execution of corrective actions and developmental action plans
  • Provide support to the Team functional specialists, including escalation to senior leadership requests or cases that are exceptions to policy or standardized practices – Investigate, assess and recommend solutions to employee queries
  • Sustain employee governance – weekly and monthly meetings with employees, management and clients
  • Interpreting and advising on Company policies and procedures for employees and managers
  • Leverage standardized global processes, tools, and technologies to ensure quality service
  • Responsible for case management, analysis, tracking, and documentation
  • Reviewing information regarding employee satisfaction and review/solution a remedy for future similar occurrences where applicable
  • Project Management – manage and participate in projects and migrations as needed (workshops, migration plans, process improvements, …)

REQUIREMENTS:

  • Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, or related field
  • Fluency in English plus any other European language is an advantage
  • HR experience within an international organization preferably in a shared services environment
  • Proven track record of managing a team
  • Case management and knowledge management expertise, Project management skills
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), knowledge of SAP, Workday or other HRIS
  • Outstanding communication – must be able to successfully interact with all levels within the organization
  • Exceptional customers focus and service orientation
  • Strong analytical and problem solving capability
  • An enthusiastic team player with a strong drive to create a positive work environment

BENEFITS:

  • 25 days of paid holidays
  • Unlimited period contract
  • Flexible working hours
  • Three days of Home Office per month
  • Health and accident insurance
  • Referral bonus
  • Meal vouchers
  • Fruit and refreshment on the workplace
  • Multisport Card
  • Trainings
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Team buildings and company events
  • Brand new offices close to the city centre

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Projectman.cz, s.r.o. | Projectman.cz, s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 25. září
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. září
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
Lutech Resources Czech Republic s.r.o. | Lutech Resources Czech… | Brno Brno
  • od 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
SV metal spol. s r.o. | SV metal spol. s r.o. | Letohrad Letohrad
  • od 80 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., CLEANCAT s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Projectman.cz, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, PPL CZ s.r.o., RYTMIK Dětem z. ú., PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, STEELEMET, s.r.o., JOBSTART s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Rex Concepts BK Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Instruktor / Instruktorka, Kouč / Koučka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Vzdělávací specialista / specialistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vokovice, Praha, Bohnice, Praha, Háje, Praha, Praha, Vinohrady, Praha, Břevnov, Praha, Smíchov, Praha, Malešice, Praha, Celá ČR, Libeň, Praha, Krč, Praha, Strašnice, Praha, Nové Město, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

policie
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT