Talent Acquisition and Enablement Supervisor

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you ready for a new and exciting challenge? Use this unique opportunity to work for a reputable INTERNATIONAL company in PRAGUE, which will provide you with great package of BONUSES!!!

We are looking for an experienced Employee Talent Acquisition and Enablement Supervisor to join an international fast paced environment – Human Resources Shared Services. You will be responsible for management of day-to-day operations – knowledge management, case management, quality customer service, adherence to Service Level Agreements (SLAs) and Operation Level Agreements (OLAs), and successful leadership delivering effective and efficient operations. Furthermore you will be responsible for:

  • Defining the recruitment and development strategy – proactively manage workflow, staffing and schedules
  • Conducting new employee orientation program
  • Provide coaching and assist with the development and execution of corrective actions and developmental action plans
  • Provide support to the Team functional specialists, including escalation to senior leadership requests or cases that are exceptions to policy or standardized practices – Investigate, assess and recommend solutions to employee queries
  • Sustain employee governance – weekly and monthly meetings with employees, management and clients
  • Interpreting and advising on Company policies and procedures for employees and managers
  • Leverage standardized global processes, tools, and technologies to ensure quality service
  • Responsible for case management, analysis, tracking, and documentation
  • Reviewing information regarding employee satisfaction and review/solution a remedy for future similar occurrences where applicable
  • Project Management – manage and participate in projects and migrations as needed (workshops, migration plans, process improvements, …)

REQUIREMENTS:

  • Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, or related field
  • Fluency in English plus any other European language is an advantage
  • HR experience within an international organization preferably in a shared services environment
  • Proven track record of managing a team
  • Case management and knowledge management expertise, Project management skills
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), knowledge of SAP, Workday or other HRIS
  • Outstanding communication – must be able to successfully interact with all levels within the organization
  • Exceptional customers focus and service orientation
  • Strong analytical and problem solving capability
  • An enthusiastic team player with a strong drive to create a positive work environment

BENEFITS:

  • 25 days of paid holidays
  • Unlimited period contract
  • Flexible working hours
  • Three days of Home Office per month
  • Health and accident insurance
  • Referral bonus
  • Meal vouchers
  • Fruit and refreshment on the workplace
  • Multisport Card
  • Trainings
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Team buildings and company events
  • Brand new offices close to the city centre

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 19. listopadu
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
Lutech Resources Czech Republic s.r.o. | Lutech Resources Czech… | Brno Brno
  • od 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
Domov pro seniory Orlická a Azylový dům pro matky s dětmi, příspěvková organizace | Domov pro seniory Orlická a… | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 12 100 – 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Bartoňova pekárna s.r.o. | Bartoňova pekárna s.r.o. | Nový Jičín Nový Jičín
  • 12 000 – 14 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Forcon solution s.r.o. | Forcon solution s.r.o. | Větřkovice Větřkovice
  • 17 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Cool Factory s.r.o. | Cool Factory s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • od 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Krajské státní zastupitelství v Plzni | Krajské státní zastupitelství… | Cheb Cheb
  • 12 350 – 18 600 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
SEKOS Ústí nad Labem, s.r.o. | SEKOS Ústí nad Labem, s.r.o. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 110 – 150 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Ing. Stanislav BRŮČEK | Ing. Stanislav BRŮČEK | Hořovice Hořovice
  • 17 000 – 24 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
OLYMP Třebíč s.r.o. | OLYMP Třebíč s.r.o. | Třebíč Třebíč
  • od 12 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
TISKÁRNA UNIPRESS s.r.o. | TISKÁRNA UNIPRESS s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • 20 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
MILCOM a.s. | MILCOM a.s. | Dvůr Králové nad Labem Dvůr Králové nad Labem
  • 16 000 – 23 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., CentralWork s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Flex Databases s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Hloubětín, Praha, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

policie