- 25 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, výrobní závod v okrese Mělník, hledáme silného leadera na pozici TECHNICKÝ MANAŽER.
Co Vás na této pozici čeká:
Vedení středně velkého týmu, jeho rozvoj a hodnocení.
Odpovědnost za plánování, realizaci a kontrolu technických projektů v rámci strojní údržby a správy budov.
Řešení technických problémů a navrhování nápravných opatření.
Tvorba a implementaci technických strategií, které podporují celkové cíle a vizi společnosti.
Zodpovědnost za tvorbu budgetů, forecastů, a investičních záměrů týkajících se oprav a strojního vybavení.
Tvorba plánu strojní údržby ve spolupráci s výrobním oddělením.
Spolupráce s jinými odděleními, zejména s oddělením výroby.
Zodpovědnost za sklad náhradních dílů a technického vybavení.
Spolupráce s externími společnostmi a podílení se na výběrovém řízení externích dodavatelů.
Podílení se na aktivitách neustálého zlepšování a optimalizaci nákladů.
Co se od Vás očekává:
Vzdělání technického směru
Znalost AJ alespoň na komunikativní úrovni (B2)
Zkušenost na obdobné pozici ve výrobním prostředí.
Zkušenost s vedením týmu.
Schopnost přizpůsobit se změnám v projektových požadavcích nebo cílech.
Proaktivní přístup, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti podmínkou.
Přirozená autorita, otevřenost ke změnám, ochota převzít zodpovědnost.
Benefity, které Vám nabízíme:
25 dnů dovolené.
Pružná pracovní doba (7,5 hod).
Manažerské prémie.
Služební vozidlo i k soukromým účelům.
Smlouva na dobu neurčitou.
Jazykové vzdělávání, školení a možnost profesního rozvoje.
Práce v přátelském kolektivu společnosti s dlouholetou tradicí.
Kafetérie.
Dotované stravování.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.