- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti z call centra, s vedením lidí a plánováním směn? Umíte obstojně anglicky? Excel ovládáte na jedničku? Pak jste to VY koho hledáme!
• samostatně pracovat na zadaných úkolech
• řídit provoz asistenčních oddělení a oddělení Front Office
• navrhovat a podnikat nápravná opatření
• hledat synergie, příležitosti pro stabilitu a efektivitu napříč odděleními
• plánovat směny operátorům
• předpovídat objem provozu
• spravovat dovedností operátorů
• denně sledovat dosažení KPI služeb a porovnávat s plánem
• provozní monitoring
• SŠ / VŠ
• anglický jazyk na pokročilé úrovni a polský jazyk výhodou
• výborná znalost MS Office - především excel
• zkušenost z prostředí call centra nebo shared service centra - výhodou
• zkušenost s plánováním provozu - výhodou
• komunikační , organizační a vyjednávací dovednosti
• aktivní přístup, samostatnost, pečlivost
• analytické a logické schopnosti
• schopnost koncepčního plánování
• výborná znalost MS Office
• časová flexibilita
S kým budete spolupracovat:
• provozní manažeři a supervizoři
• tréninkové oddělení
• obchodní oddělení při nastavení a implementace nových kontraktů do provozu
• nástup ihned nebo dohodou
• odpovídající ohodnocení dle výsledků
• pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností následné spolupráce na dobu neurčitou
• vymazlené benefity (stravenky, ovoce a nápoje...)
• prostor ke vzdělávání - e-learning, jazykové kurzy atd.
• dobrou partu kolem sebe
• moderní kancelář v populární a dobře dostupné lokalitě

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.