- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti z call centra, s vedením lidí a plánováním směn? Umíte obstojně anglicky? Excel ovládáte na jedničku? Pak jste to VY koho hledáme!
• samostatně pracovat na zadaných úkolech
• řídit provoz asistenčních oddělení a oddělení Front Office
• navrhovat a podnikat nápravná opatření
• hledat synergie, příležitosti pro stabilitu a efektivitu napříč odděleními
• plánovat směny operátorům
• předpovídat objem provozu
• spravovat dovedností operátorů
• denně sledovat dosažení KPI služeb a porovnávat s plánem
• provozní monitoring
• SŠ / VŠ
• anglický jazyk na pokročilé úrovni a polský jazyk výhodou
• výborná znalost MS Office - především excel
• zkušenost z prostředí call centra nebo shared service centra - výhodou
• zkušenost s plánováním provozu - výhodou
• komunikační , organizační a vyjednávací dovednosti
• aktivní přístup, samostatnost, pečlivost
• analytické a logické schopnosti
• schopnost koncepčního plánování
• výborná znalost MS Office
• časová flexibilita
S kým budete spolupracovat:
• provozní manažeři a supervizoři
• tréninkové oddělení
• obchodní oddělení při nastavení a implementace nových kontraktů do provozu
• nástup ihned nebo dohodou
• odpovídající ohodnocení dle výsledků
• pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností následné spolupráce na dobu neurčitou
• vymazlené benefity (stravenky, ovoce a nápoje...)
• prostor ke vzdělávání - e-learning, jazykové kurzy atd.
• dobrou partu kolem sebe
• moderní kancelář v populární a dobře dostupné lokalitě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?