- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., patří mezi největší maloobchodní řetězce v České republice. V současné době provozujeme ve spolupráci s franšízanty 180 kmenových prodejen s tabákovými výrobky, tiskovinami a doplňkovým sortimentem s působností po celé ČR. Jsme ryze česká společnost s více jako 25 letou tradicí na trhu.
Do našeho týmu trafiky pod značkou TRAFICON hledáme nového parťáka na pozici Asistent/ka prodeje v prodejně s tabákem. Dlouhodobá spolupráce.
● Obsluha zákazníků a zákaznický servis (aktivní nabídka zboží, reklamace, registrace do věrnostních programů atd.)
● Příjem, zpracování, výdej, doplňování a rovnání sortimentu na prodejně + remitendy
● Celkové udržování pořádku na prodejně a v zázemí
● Práce s pokladnou a PC (+ Sazka)
● Další plnění zadaných úkolů nadřízeným
● Praxi v oblasti prodeje a zákaznického servisu (orientace v sortimentu trafiky výhodou)
● Pozitivní ladění, úsměv na tváři a výborné komunikační schopnosti s orientací na zákazníka
● Reprezentativní vzhled a vystupování
● Smysl pro čistotu a pořádek
● Chuť pracovat a učit se
● Samostatnost, spolehlivost, odpovědnost
● Stálou práci v malém a přátelském kolektivu v příjemném prostředí
● Pravidelné finanční ohodnocení s možností růstu po řádném zaškolení (a při plnění prodejních cílů a marketingu)
● Měsíční prémie za plnění stanovených cílů (průměrně 5 - 10 tis. Kč). Horní hrance není omezena, závisí na výkonu.
● Férový přístup a jednání za dodržování pracovně-právní legislativy
● Řádné proškolení

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.