- 16 050 – 21 400 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Jménem Centrály cestovního ruchu jižní Moravy hledáme nadšeného parťáka, který se nebojí výzev, má skvělý time management a umí s úsměvem zvládnout více úkolů současně – a to i v angličtině.
Práce je velmi pestrá! Naším posláním je propagovat jižní Moravu a Brno jako ideální destinaci pro kongresy, konference, veletrhy a incentivní programy. Součástí této role je také podpora organizátorů při přípravě a realizaci jejich akcí.
Rozvoj kongresové a incentivní turistiky je jednou z našich priorit. Hledáme někoho, kdo přiloží ruce k dílu a nastartuje s námi další aktivity v této oblasti.
Pozice obsahuje následující činnosti:
Hodíš se do týmu?
Kdy Tě potřebujeme?
Čím dříve, tím lépe! Ideální datum nástupu 1. 2. 2025
Co na oplátku za to?
Kromě základní výbavy pro práci a pravidelné mzdy:
Pokud tě tato nabídka práce zaujala, reaguj prosím na tento inzerát a pošli nám svoje CV i důvody, proč vzít právě Tebe (motivační dopis). Jakmile dostaneme odpověď, budeme tě kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?