- 42 000 – 84 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Společnost GKB Servis je dopravce tekutých a sypkých potravin s 25letou tradicí, působící po celé Evropské unii, který nyní hledá administrativní posilu do sídla v Českých Budějovicích.
V této pracovní pozici budete zajišťovat evidenci přijatých faktur, došlé pošty, personalistiku, zpracování dat a komunikaci s úřady.
Hledáme pozitivního a férového člověka, který ocení takový přístup i od členů našeho týmu a vlídnou atmosféru rodinné firmy.
• SŠ s maturitou, schopnost týmové spolupráce.
• Věk nehraje roli, důležitá je ochota a aktivní přístup k práci.
• Německý jazyk na pokročilejší úrovni (A2-B1).
Výhodou bude, pokud budete umět:
• Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook).
• Uvítáme pracovní zkušenosti v oboru silniční dopravy.
• Velice oceníme pečlivost, spolehlivost a po zaučení i schopnost samostatné práce.
• Nabízíme nástupní mzdu 30.000 – 35.000 Kč hrubého, po zaučení navýšení mzdy
• Nabízíme atraktivní mzdu za práci na plný úvazek
• mobilní telefon, velmi příjemné pracovní prostředí v centru města s parkováním pro zaměstnance, přátelský pracovní tým a dobrou pracovní
atmosféru.
• Nástup možný od 1.3. nebo dle dohody.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, rádi Vás poznáme při osobním pohovoru.
V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pracovní pozici, zašlete prosím na e-mailovou adresu svůj strukturovaný životopis v českém a německém jazyce, oceníme i zaslání motivačního dopisu.
Společnost GKB Servis, s. r. o. prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?