- Plný úvazek
O nás
Česká společnost s více jak šestnáctiletou tradicí na trhu s ICT působící v oblasti outsourcingu ICT služeb, helpdesku, bezpečnosti (EZS, CCTV atd.), vývoje SW a průmyslové automatizace pro zákazníky z farmaceutického a dopravního průmyslu, strojírenství, architektury a životního prostředí sídlící zejména v Evropě a USA
Hlavní odpovědnosti:
- Poskytovat technickou pomoc a řešit problémy uživatelů s přidělenými IT prostředky vzdáleně i v místě zákazníka.
- Vytvářet a spravovat uživatelské účty
- Dokumentovat problémy, vytvářet databázi znalostí
- Sledovat aktivity v IT infrastruktuře a navrhovat jejich optimalizaci
- Implementovat nové technologie a procesy
- Konzultovat Inter-company problémy s helpdesky partnerských společností
- Využívat znalosti všech systémů dle požadavků
Co od Vás očekáváme:
- Technické dovednosti v oblasti desktopových operačních systémů a aplikací, IT background, hardware, aplikace MS Office apod.
- Znalosti síťových prvků a služeb, IPv4, IPv6.
- Plynulá čeština a angličtina slovem i písmem
- Minimálně 2 roky pracovních zkušeností v oblasti IT (nejlépe technická podpora)
- Flexibilita, ochota a schopnost se rychle učit
- Dobré komunikační schopnosti a vstřícný přístup k řešení problémů a k lidem
- Schopnost pracovat nezávisle i pod vedením např. project managera apod.
- Schopnost organizovat si čas a plánovat úkoly.
- Příležitosná práce přesčas
- Čistý trestní rejstřík
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost osobního rozvoje a přechodu na vyšší pozici
- Placená školení
- Příjemná a přátelská atmosféra
- Odpovídající ohodnocení a jeho růst dle schopností
- Homeoffice
- Notebook a mobilní telefon
- Nástup možný ihned
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování