- Plný úvazek

Kontakt na e-mail: e-mail přes
Co vás čeká po nástupu:
Po přijetí do naší společnosti bude poskytnuto veškeré vybavení potřebné pro výkon funkce IT administrátora. Budete seznámeni s firemními procesy a s celou škálou IT standardů, které jsou v naší firmě dodržovány. V prvních třech měsících budete samostatně zpracovávat jednodušší servisní úkoly v sídle společnosti, přičemž v kontaktu s klienty budete pod dohledem zkušeného senior technika. Tuto dobu využijete k získání hlubšího povědomí o firemní kultuře, IT standardizaci a jednotlivých servisních aktivitách. Pro doplnění vašich znalostí budou k dispozici partnerská školení a možnost učit se od zkušených kolegů. V následujících měsících vám bude přidělen vlastní okruh klientů, za které budete samostatně odpovědní a v některých případech budete spolupracovat s ostatními techniky. Budete se zabývat kompletní správou a údržbou zákaznických sítí a správou serverů od A do Z.
Pro tuto činnost byste měli mít následující schopnosti:
Trvale se věnujeme zajištění, že naši technici jsou manuálně a technicky zruční. Náš nový kolega by měl umět dobře česky, mít čistý a sympatický vzhled s džentlmenským přístupem a pozitivním myšlením. Dále by měl být obeznámen s operačními systémy z rodiny MS Windows, mít dobré znalosti v síťovém prostředí a být držitelem řidičského oprávnění skupiny B.
Co je pro Vás výhodou:
Při posuzování Vaší kandidatury budeme brát v úvahu případné rozšířené znalosti v oboru, například detailní povědomí o funkčnosti jednotlivých síťových protokolů, širší povědomí o platformě MS Windows Server, zejména v oblasti Active Directory, znalost běžně používaných šifrovacích algoritmů a další podobné dovednosti. Pokud dále ovládáte jiný světový jazyk, představuje to pro Vás rovněž výhodu.
Zaměstnanecké výhody:
S ohledem na výše uvedené požadavky Vám rádi nabídneme:
o · Stabilní pracovní prostředí společnosti s více než patnáctiletou tradicí
o · Zaměstnání na základě smlouvy o pracovním poměru na dobu neurčitou
o · Pracovní doba 40 hodin týdně (8:00 – 16:30)
o · Flexibilní možnost nastavení začátku pracovní doby
o · Možnost využití služebního vozidla pro osobní účely
o · Práce v kolektivu o počtu 10 pracovníků, převážně složeném z mladých a dynamických lidí
o · Odměnu odpovídající konkrétním znalostem a schopnostem
o · Výkonnostní prémie
o · Perspektivu profesního a finančního růstu
o · 25 dní dovolené za rok
o · Zajímavé slevy a výhody při nákupu zboží u naší společnosti
o · Mobilní telefon s firemním datovým tarifem
o · Firemní notebook k použití i pro osobní účely
o · Možnost účasti na vzdělávacích kurzech a školeních
o · Firemní akce
o · Pracovní místo v centru Plzně s výborným parkováním zdarma.
Výše mzdy dle schopností.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.