- Plný úvazek

Randstad HR Solutions s.r.o.
Asistent/ka ředitele
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Randstad HR Solutions s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
O nás
Hledáte práci v oblasti administrativy a bez problémů se domluvíte anglicky?
Pak hledáme právě Vás!
Pro našeho klienta, menší rodinnou firmu, hledáme šikovného kandidáta (m/ž) na pozici asistent/ka ředitele.
na starost budete mít
- vedení chodu kanceláře, vyřizování korespondence
- komunikace s úřady, pojišťovnami atd.
- příprava objednávek a faktur
- příprava podkladů pro mzdy
co vám nabídneme
- 25 dní dovolené
- roční bonus (10 000 Kč)
- flexibilní pracovní doba
- možnost HO
- stravenkový paušál (55 Kč)
- smlouva na dobu neurčitou
- aktivní využití angličtiny
co od vás očekáváme
- SŠ / VŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- řidičský průkaz sk. B
- praxe na obdobné pozici - výhodou
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí



