
Dräger Manufacturing Czech s.r.o.
Účetní
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Dräger Manufacturing Czech s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Dräger je německá, úspěšná, středně velká rodinná firma se sídlem v Lübecku. Byla založena v roce 1889 a v roce 2020 zaměstnávala více jak 17 000 zaměstnanců po celém světě. Firma se zabývá výrobou ochranných prostředků a zdravotnických zařízení. Všechny produkty mají jeden společný cíl: ochranu, podporu a záchranu lidských životů. Hlavními zákazníky společnosti Dräger jsou nemocnice a zdravotnická zařízení, hasičské organizace, ropný a plynárenský průmysl, důlní, chemický průmysl a další.
O nás
Baví Vás práce s čísly a přemýšlíte o změně? Nyní máte skvělou příležitost.
V tuto chvíli hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/která doplní tým našeho finančního oddělení jako účetní.
Pokud jste pečliví, ambiciózní a chtěli byste se ve Vašem profesním životě posunout zase o krůček dále, chopte se této příležitosti a pošlete nám svůj životopis.
Budeme se těšit na případné osobní setkání.
Náplň práce Účetní bude:
- odpovědnost za vedení účetnictví v souladu s platnou legislativou
- zpracování, evidence a kontrola správnosti faktur a ostatních účetních dokladů (přijaté, vystavené, dobropisy)
- odpovědnost za splnění daňových povinností – DPH, silniční daň, daň z nemovitostí
- komunikace s dodavateli a odběrateli (českými i zahraničními)
- evidence, účtování a inventarizace majetku
- kontrola a účtování cestovních náhrad
- vedení, účtování a inventarizace pokladny
- zpracování bankovních výpisů
- příprava plateb
- spolupráce při sestavování účetních uzávěrek
- administrativní podpora finančního oddělení
- spolupráce při přípravě podkladů pro audity a daňové kontroly
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- ukončení SŠ či VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi na pozici účetní a zkušenost s účetnictvím ve výrobní společnosti
- výborná znalost české účetní a daňové legislativy, znalost IFRS výhodou
- pokročilá znalost AJ na komunikativní úrovni
- dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), znalost SAP výhodou
- komunikační a organizační schopnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- roční a čtvrtletní bonus
- flexibilní pracovní doba
- stravenky v hodnotě 150,-Kč
- příspěvek na dopravu až 1 800,-Kč
- 25 dnů dovolené po roce spolupráce
- příspěvek na penzijní připojištění po 2 letech spolupráce
- vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
- jistotu práce a stabilní zázemí
- čisté a bezpečné pracovní prostředí
- firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a férovém jednání
- odměnu za dosažené pracovní výročí
- akce pro zaměstnance
a další
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí