
Randstad HR Solutions s.r.o.
Finanční účetní medior (m/ž)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Randstad HR Solutions s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáte novou pracovní výzvu? Máte zkušenosti s účetnictvím a chcete se v této oblasti dále rozvíjet?
Randstad HR Solution neustále roste a proto hledáme ještě jednoho kolegu/kolegyni do našeho interního týmu financí na pozici Financial Accountant.
co vás čeká
- vystavování odběratelských faktur pro svěřené portfolio klientů
- kompletní zpracování agendy stravenek (objednávky, účtování, platby)
- zpracování přijatých faktur a souvisejících plateb (zaúčtování či kontrola přijatých faktur včetně zohlednění potřeb manažerského účetnictví)
- účtování či kontrola vybraných vnitřních dokladů (cestovní náhrady přidělených zaměstnanců)
- příprava podkladů pro zaúčtování dohadných položek souvisejících s fakturací
- příprava podkladů pro audit a daňové poradce
- aktualizace vybraných účetních interních směrnic a manuálů
- práce na projektech finančního oddělení (implementace změn ERP či interních procesů)
co vám nabídneme
- dlouhodobou spolupráci, rozvoj a nové zkušenosti v oblasti účetnictví
- nástup možný ihned
- flexibilní pracovní dobu, po zapracování možnost občasné práce z domova
- adaptační plán přizpůsobený na míru nového kolegy/kolegyně
- 30 dní placeného volna a další benefity na podporu work-life balance
- volitelný balíček benefitů v hodnotě 650 Kč měsíčně (Multisport karta, Kafeterie, životní nebo penzijní připojištění) a stravenkový paušál ve výši 123 Kč/odpracovaný den
- moderní kanceláře v centru Prahy
co od vás očekáváme
- zodpovědnou a pečlivou osobnost s agilním přístupem k řešení úkolů
- orientaci na výsledek
- prokazatelné zkušenosti s vedením účetní agendy
- znalost MS Excel a nástroje Google Sheets
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování



