- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Do leteckého průmyslu hledáme komunikativního a organizačně založeného člověka nejlépe se vzděláním v oblasti dopravy/logistiky, aktivní angličtinou a alespoň krátkou zkušeností s řízením výrobního procesu, s koordinací či logistickými procesy.
NÁPLŇ PRÁCE:
zajištění objednávek od zákazníků – příjem, zpracování a zadávání do systému
sledování plnění zakázky a její koordinace
zajišťování dílů pro výrobu
spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
úzká spolupráce a komunikace se zákazníky
POŽADUJEME:
SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe v oblasti dopravy nebo logistiky)
praxi v projektovém řízení – výhodou
velmi dobrá znalost MS Office – Excelu
středně pokročilá znalost anglického jazyka
velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup a odolnost proti stresu
NABÍZÍME:
práci v kmenu společnosti na HPP
1směnný provoz
motivující finanční ohodnocení
moderní pracovní prostředí a práci s nejmodernějšími technologiemi
příspěvek na penzijní připojištění ve výši 4% z hrubé mzdy
příspěvek na stravování, školku, jazykovou výuku
systém zaměstnaneckých benefitů
5 týdnů dovolené
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?