Manažer Logistiky

Teplice
90.000 – 110.000 Kč
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Chcete se stát součástí silného a inovativního týmu v oblasti logistiky a mít vliv na hladký chod a úspěch celé společnosti? Máte zkušenosti z automobilového průmyslu a jste připraveni převzít zodpovědnost za koordinaci a optimalizaci logistických procesů? Pak hledáme právě Vás!

Získejte příležitost vést klíčové oblasti jako je plánování, skladování, distribuce a zajištění dopravy v rychle se rozvíjející firmě! 💥

Náplň práce:

* Koordinace klíčových procesů v logistice: dispozice, plánování, vstupní sklad, expedice a interní logistika
* Tvorba výrobního plánu podle odvolávek zákazníků a požadavků logistiky
* Spolupráce na tvorbě ročních rozpočtů a investičních plánů
* Efektivní řízení dopravy a zajištění objednávek dopravních služeb
* Odpovědnost za vedení skladu OOPP a správu manipulační techniky
* Spolupráce při startování nových projektů a optimalizace logistických procesů
* Koordinace pravidelných inventur a zajištění přesného stavu skladových zásob
* Neustálé zlepšování procesů a implementace logistické koncepce
* Vedení a motivování týmu podřízených, s důrazem na týmovou spolupráci a vysoký výkon

Co od Vás očekáváme:

* Minimálně SŠ vzdělání
* Praxi v automotive oblasti na podobné pozici minimálně 5 let
* Velmi dobrou znalost anglického jazyka, znalost němčiny je výhodou
* Znalost ERP systémů (Xpert výhodou)
* Silné řídící a organizační schopnosti
* Zkušenosti s MS Office na uživatelské úrovni
* Řidičský průkaz skupiny B
* Týmového ducha, otevřenou komunikaci, loajálnost a spolehlivost
* Flexibilitu, stresuodolnost a proaktivní přístup k dosažení cílů

Co Vám můžeme nabídnout:

* Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
* Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů: roční odměny, 25 dní dovolené, e-benefity, stravenkový paušál a příspěvek na dopravu
* Práci v přátelském kolektivu, kde se budete podílet na vytváření inovativních řešení
* Možnost profesního růstu a rozvoje v renomované společnosti
* Lokalita: Teplice

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT