Sales reprezentant B2B telefonického, a online prodeje

Pardubice
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

AUTO1.com byla založena v roce 2013 a je součástí skupiny AUTO1 Group, přední evropské digitální platformy pro nákup a prodej ojetých vozů online.

Více než 60 000 partnerských prodejců ve více než 30 zemích aktivně digitalizuje své podnikání v oblasti ojetých vozidel pomocí řešení nákupu a prodeje na webu AUTO1.com. Kupující mají přístup k inventáři více než 25 000 ojetých automobilů kontrolovaných různými značkami.

Náplň práce:

  • Komunikace se stále narůstající klientelou
  • Prezentace společnosti a její specializované obchodní platformy
  • Vytváření a prohlubování dlouhodobých obchodních vztahů s partnery
  • Práce z kanceláře, telefonní a e-mailový kontakt s klienty
  • Vytváření nejvhodnějších nabídek, analýza očekávání klientů a přizpůsobení nabídky jejich nákupní strategii

Koho hledáme?

  • Vidíš se v týmu super lidí, kde táhnete za jeden provaz?
  • Jsi vášnivý milovník aut?
  • Nebojíš se výzev a nerad prohráváš ?
  • Je tvým cílem, aby se zákazníci vraceli?
  • Dokážeš si zorganizovat práci? Komunikace Ti není cizí?
  • Slovenština nebo čeština je tvůj rodný jazyk?
  • Tak takového kolegu právě potřebujeme!

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Předplacenou kartu Edenred v hodnotě 625 Kč měsíčně – pro Vaše osobní radosti.
  • Příspěvek na stravování ve výši 47,25 Kč za každý den v kanceláři – chutný oběd vždy potěší.
  • Možnost pracovat 2 dny v týdnu z domova – po zaučení a se souhlasem nadřízeného, abyste dosáhli ideální rovnováhy mezi pracovním a osobním životem.

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

AUTO1 Czechia s.r.o.
Na Maninách 876/7
170 00 Praha

IČO: 02596628
Datová schránka: h7dbw2w
Další informace:
GPS: 50.102282,14.451916,
S-JTSK: -740412.38 -1041678.58, RUIAN: 22304452

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.