Rozpočtář-Ka A Hlavní Účetní

Hradec Králové
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Školní jídelna Hradec Králové, Hradecká 1219,
příspěvková organizace Královehradeckého kraje
Jsme velká školní jídelna/menza, samostatná organizace, nejsme součást školy.
V evidenci máme cca 9000 strávníku a denně vaříme si 4000 obědů, 200 večeří a 100 snídaní.

p ř i j m e
ROZPOČTÁŘ-KA A HLAVNÍ ÚČETNÍ

Druh zaměstnání: plný pracovní poměr
Plat: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě

Náplň práce:

  • Sestavování rozpočtu organizace. Projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy. Sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem. Zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění.
  • Kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření. Navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn.
  • Vytváří a zúčtovává vnitřní účetní doklady.
  • Sleduje a provádí účetní záznamy o pohybu a stavu finančních prostředků na bankovních účtech včetně kontroly bankovních zůstatků.
  • Provádí platební a zúčtovací styk s bankou.
  • Samostatně vede veškeré daňové evidence související s účetnictvím příspěvkové organizace.
  • Vede účetní knihy a sestavuje účetní závěrky za účelem jejich předávání do Centrálního systému účetních informací státu dle pokynů zřizovatele.
  • Samostatně zjišťuje aktuální stav legislativy (sbírky zákonů, stránky ministerstva financí,..) včetně zapracování změn do systému účetnictví.
  • Sestavuje účtový rozvrh a směrnice.
  • Provádí rozborovou činnost, vypracovává zprávy o hospodaření a statistické výkazy.
  • Zpracovává hlášení, přehledy, tabulky dle pokynů zřizovatele.
  • Spolupracuje s pracovníky zřizovatele, se zástupci peněžního ústavu a jiných úřadů.
  • Přísně dodržuje termíny zpracování.
  • Provádí inventarizace majetku a dokladové inventury.
  • Od jednotlivých pracovních úseků (sklad, pokladna pro veřejnost) přijímá průběžně podklady a uzávěrky, dále je zpracovává a se všemi úseky úzce spolupracuje.
  • Zastupuje ředitele příspěvkové organizace v případě jeho nepřítomnosti
  • Zastupuje účetní v době nepřítomnosti.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxe státní správě nebo samosprávě minimálně 5 let
  • Znalost podvojného účetnictví
  • Bezúhonnost
  • Výhodou: znalost účetního programu GINIS

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Po zaučení osobní ohodnocení a odměny
  • Pět týdnů dovolené
  • Výhodné podmínky pro stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stabilní kolektiv

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

CRI ameba.eu, s.r.o.
Počernická 699/62
108 00 Praha

IČO: 24306291
Datová schránka: ew4dskr
Další informace:
GPS: 50.081423,14.499709,
S-JTSK: -737339.93 -1044441.27, RUIAN: 42256488

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT